|
Næsten ny vaskemaskine bortgives |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2020 kl. 10:30 |
Har en halv år gammel LG vaskemaskine som gives bort...
Jeg har kvajet mig og har ikke fået tømt lommerne helt.. Så en bit til en elskruetrækker har slået et hul på ca 2x4cm i bundkarret som er lavet af noget plast af en slags.. Jeg har forsøgt at lime det, og det holdt fint et par måneder, men så begyndte det at dryppe igen.... Og nu har konen mistet tålmodigheden og vi har købr en ny.. Ud over hullet er den absolut som ny.. Vi købte den omkring december 2019 Så hvis der er en der vil prøve kan den afhentes ganske gratis. Befinder sig i Hasselager/Aarhus syd |
|
Ning
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
En sådan revne kunne jo skyldes hvad som helst, en svaghed i støbningen, det er jo lige ved et ophæng, så det skulle garantien da dække.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Ner det er som jeg skriver.. En skruebit slog hul.. Fand den efterfølgende i bunden. Hørte også da det skete
|
|
Ning
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du undersøgt om garantien dækker. Det er en meget almindelig fejl ikke at få tømt lommer og fremmedelementer plejer ikke at snige sig hen hvor de kan lave den slags ravage. Det er i det mindste ikke min erfaring.
Kan det fixes, så sender de jo bare en reparatør med et nyt bundkar
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ning kunne åbentbart ikke læse mellem linierne, at problemet skyledes en ting, er ikke ensbetydende med at det ikke kunne skyldes andet, og at garantien så vil dække det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Har haft en rep ude.... Det ville koste 1800 at få nyt kar i
|
|
Ning
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo svært at bortforklare når der ligger et stykke jern på 5 cm og et stykke af bundkarret derunder... Bit var kravlet ind mellem lågen og tromlen og så havde det sat sig på tværs under centrifugeringen og så sagde det bang......
Redigeret af Ning - 11-August-2020 kl. 12:07 |
|
Ning
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set en 20 kr. mønt skyde igennem en vaskemaskines plast yderkar.
Med maskiner med plastkar er det vigtigt at få det meste ud af lommerne. Og der er ingen garanti der dækker skader der tydeligvis er opstået pga fremmedlegemer.
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Ja der er noget kraft bag når mønten eller hvad det nu kan være kommer på tværs når den står og centrifugerer med 23 omdrejninger pr sekund🤪
Redigeret af Ning - 11-August-2020 kl. 22:59 |
|
Ning
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den rigtige lim burde kunne løse problemet.
Men det er vigtigt at kende plasttypen. ABS og ASA kan eksempelvis limes med simpel Acetone. Det ligner på billedet epoxy, som er en limtype der ikke fuser tingene sammen. Men om det er ABS eller en anden type termoplastik plejer at stå på selve delen af hensyn til genbrug. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Koster den nye vaskemaskine over 1800 kroner?
Hvis ja, så få den gamle lavet om ikke andet så for miljøets skyld
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor dog det, mentaliteten er jo køb, smid ud, køb, smid ud, køb, smid ud Sarkasme kan forekomme Jeg havde på et tidspunkt en kolega der var så forhipper på facaden ud ad til at han skiftede sin 4 mdr gamle opvaskemaskine ud fordi den ik lige passede ind i stilen hjemme hos ham og konen
Redigeret af Hackerjac - 12-August-2020 kl. 13:44 |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |