|
Næsten ny vaskemaskine bortgives |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har fået ny opvaskemaskine, der var klasser over hvad jeg selv ville betale på den måde :)
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Forklaring udbedes! Hvordan kan en opvaskemaskine være klasser over hvad du vil betale?? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
At jeg ikke ville betale de Ca 13.000 maskinen kostede på daværende tidspunkt. Havde jeg skulle købe den frisk, havde jeg valgt en lavere modelserie.
|
|||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder godt nok billigt hvis 1800,- kr., det er den færdige pris...
Det kan godt lidt ligne et kar som der også bliver brugt i nogle af vores små maskiner, og det passer meget godt med ca. 1800,- kr, for et plast yderkar alene, ex. moms. Og udskift af komplet yderkar kræver en fuld adskillelse, og er en tidsrøver, så der kan nok også godt komme nogle arbejdstimer på.
Redigeret af Jever - 12-August-2020 kl. 16:35 |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, det var prisen og ikke maskinen der var klasser over hvad du ville betale 🙂 Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19456 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er jo så det han overlader til andre, det med miljøets skyld. Med alt det jeg har i lommerne smutter det også en gang i mellem for mig at noget kommer med i vaskemaskinen. Gætter på at “ning” har det på samme måde og på ingen måde har lyst til at skifte kar 2 gange om året. Så hellere få en maskine der ikke har plastickar og overlade den anden til en der kan bruge en med plastkar. Der flotte her er så at han vil give den bort til en anden, der på den måde kan få en billig næsten ny vaskemaskine, i stedet for at blive sur og smide fejlinvesteringen på genbrugspladsen! Klaus
Redigeret af KlausDM - 12-August-2020 kl. 22:51 |
|||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nemlig rigtig Klaus... Håber at finde en der vil gøre forsøget....
Det er faktisk en ganske fin maskine med 7 kg kapacitet og 10 års motorgaranti
|
|||
Ning
|
|||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man skal lære noget at den historie, hvordan kan man se, at vaskemaskinen har plast eller bundkar? Står det i specifikationerne?
|
|||
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, løft på maskinen. Og/eller gå ind til en rigtig el-installatør som kan fortælle lidt om levetid mv. Da jeg købte sidste gang, var rundt ved de store kæder. Rimelig useriøs rådgivning. Pris og kvalitet hænger sammen. Og det nytter ikke noget at have lang garanti på en del af maskinen, hvis resten går i stykker. Mit krav sidste gang blev, ud over stål frem for plastic (som jeg faktisk ikke var klar over man brugte, på det tidspunkt), at man skulle kunne få reservedele til en fornuftig pris, og en rimelig sikkerhed for at de også kunne skaffes, samt rimelig lang levetid. Der var lidt forskellige muligheder, men den billigeste af de gode på det tidspunkt var Miele. Der er nu gået 15 år, og for en måned siden kom den med fejl på vand. Det viste sig at være en udluftningsslage i toppen af tromlen. Pris: 120kr, 2 skruer til toppladen og jeg kunne skifte den selv. Maskinen skulle have holdt i 20 år ved almindelig brug. Men vil sige at vi købte den da vi fik børn, og den har kørt rigtig meget, og i en periode kørte den næsten hver dag med tøj fuld af jord og pløre (de gik i natur børnehave). Dengang gav vi kun 1000kr mere, end vi skulle have givet for en køb og smid væk maskine, med de samme funktioner. Og de havde en leve tid på 5-6 år. Men nogle gange kan man opleve kortere levetid. De kan næsten oplyse dig om hvad der går i stykker først, på de forskellige fabrikater. Når de går i stykker er det ofte “planlagt”. Men prisen vil også afspejle det :(
|
|||
Mvh
Henrik Nielsen |
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Miele er lige så meget noget skrammel, som så meget andet! Havde en Miele, den 2. dyreste model på købstidspunktet (15.000,-). Da den var 10 år (havde kun kørt hvad der svarer til 7 års normaldrif, iflg. en Miele tekniker), så kom der en fejl på styreprintet. En fejl man ofte ser, på tværs af mærkerne. Miele ville så lige have den nette sum af 3.500,-, for at skifte printet. Løsningen blev i stedet selv at afmontere printet, sende det til Tyskland, og få de repareret, endda med 1 års garanti. Pris: 800,-
Så Miele? Nej tak.
|
|||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
800 kr er da ret billigt.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |