recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Næsten ny vaskemaskine bortgives
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Næsten ny vaskemaskine bortgives

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 12:34
Næsten alle mærker har mulighed for fejl. Men nogle mærker har færre fejl end andre og er bedre designet.

Har selv haft en Miele opvasker maskine, som fik fejl efter 1 år. Der kom en tekniker og skiftede en blæser som krævede at man lagde maskinen helt ned og gik ind fra bunden. Der har ikke været problemer siden og nu er den 15 år.

Har også en mellem-model af en Bosch vaskemaskine, som aldrig har givet problemer i 14 år.

Men jeg ville nok aldrig vælge en Beko eller Candy model.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 10:49
smid nu bare skidtet ud, hvis den alligevel ikke kan holde på vandet er den jo ikke ret meget værd for nogen overhovedet.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 12:31
Det er vel et spørgsmål om at finde det rette lim til at lime det stykke på som er slået af... Så har man en næsten ny maskine for en tube lim 
Ning
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Det er vel et spørgsmål om at finde det rette lim til at lime det stykke på som er slået af... Så har man en næsten ny maskine for en tube lim 
Hvad er det for nogen vaskemaskiner der kører med plastikkar? Hvilken prisgruppe ligger de i? 
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 14:06
For at præcisere så er det yderkarret og ikke tromlen der er af plastik.... Hvis ikke jeg havde kvajet mig tror jrg da det kar kunne holde evigt...
Uden at vide det tror jeg da der er mange der bruger det... 
Tror den står til små 5000 nu
Ning
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

For at præcisere så er det yderkarret og ikke tromlen der er af plastik.... Hvis ikke jeg havde kvajet mig tror jrg da det kar kunne holde evigt...
Uden at vide det tror jeg da der er mange der bruger det... 
Tror den står til små 5000 nu
Så er det jo ikke nogen billig vaskemaskine. Jeg er selv gået uden om Miele og valgte en AEG med direkte motor til 5000. Tror mere på det mærke.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 14:53
Jeg har haft 2 relativt dyre Aeg maskiner.. Ingen af dem holdt mere
 end 6-7 år.... 
Ning
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Jeg har haft 2 relativt dyre Aeg maskiner.. Ingen af dem holdt mere
 end 6-7 år.... 
Ja så er det jo ikke nemt. Jeg bygger mit valg på en anden erfaring.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

For at præcisere så er det yderkarret og ikke tromlen der er af plastik.... Hvis ikke jeg havde kvajet mig tror jrg da det kar kunne holde evigt...
Uden at vide det tror jeg da der er mange der bruger det... 
Tror den står til små 5000 nu
Så er det jo ikke nogen billig vaskemaskine. Jeg er selv gået uden om Miele og valgte en AEG med direkte motor til 5000. Tror mere på det mærke.
AEG er så vidt jeg husker bygget samme sted som Bosch vaskemaskiner.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 06:05
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

AEG er så vidt jeg husker bygget samme sted som Bosch vaskemaskiner.

Bosch og Siemens er samme firma og tilbyder stort set ens maskiner. AEG og Zanussi er under Electrolux.

Hvor de bliver lavet rent fysisk ved jeg ikke.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 06:54
Hos min svoger har vi nået epoxy 2 komponentet lim der burde kunne klare det er, men det handler vel altid om at det er gjort ordenlig rent inde man samler delene
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2020 kl. 14:16
Hvis I har tegnet en elektronik forsikring i forbindelse med jeres indboforsikring så burde denne dække (dog med lidt selvrisiko)

Beklager hvis dette er nævnt tidligere ned har ikke lige læst alle siderne igennem Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu