|
ny eller gammel MBP |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må erkende at jeg ikke helt forstår overvejelserne. Det er vel i bund og grund mere et valg om hvilken størrelse man ønsker, og så må man "leve" med de specs.
Jeg ville til enhver tid vælge 13" da jeg prioriterer mobilitet, mens andre ville sværge til 15" pga den større skærm. Er disse brugs-oplevelser ikke værd at prioritere ret højt, også i forhold til eventuelle specs som alligevel er outdated om 6-12 måneder? Overvej hvad den skal bruges til i stedet og se om de begge lever op til de krav. /ask |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
Fona og ekspert plejer også at have prisskilte stående i butikken med priser på de gamle modeller de har på lager endnu.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Lasse44 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Status: Offline Point: 7 |
Jeg har haft 15" udgaven i et år og er super tilfreds med den. I forhold til videoredigering mærker man virkeligt i7 Sandy Bridge processoren.
Som jacobask skriver ovenover er den største forskel skærmstørrelsen, og her ville jeg til enhver tid vælge den store, når jeg skal lave redigering. vh. Thomas |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
100% enig.. Find ud hvilken størrelse du skal bruge.. Man køber ikke nødvendigvis en 15" bare fordi man kan.. Du skal gøre dig lidt flere overvejelser end at den bare skal bruges til kontor opgaver og lydredigering, for det kan alle Mac's fra de sidste par år sagtens klare.. Skal du have den i tasken hver dag ? Skal du af og til hænge med den i sofaen eller sengen ? Skal du bruge den ekstra skærmstørrelse i en 15" til noget ? for 15" er altså noget mere klodset end 13" |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
tak for alle inputs!
én ting er skærmstørrelsen - hvor jeg faktisk er i tvivl - hælder faktisk mest til 13" p.g.a. mobiliteten, og at jeg alligevel vil smide den til en eksterne skærm meget af tiden. Men jeg synes ikke det er rigtigt, når fx Lasse44 skriver at største forskel er skærmstørrelsen: For mig at se er det ret væsentligt, at 15" er i7 quad-core, mens 13" er i5 dual-core. Det får mig til at hælde til 15" - ikke mindst fordi det måske vil betyde, at det varer længere før jeg føler et behov for at skifte den ud med en hurtigere! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |