|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg melder mig også i koret der vil anbefale dig at se efter plasma'er, hvis dit budget siger 15 kilo og sport skal se godt ud.
Jeg har mig et LG 42PC1R, købt for 14.000 og nej hvor er jeg glad for jeg valgte det fremfor et LCD til > 20.000 kr. Jeg synes nemlig at jeg har fået meget - rigtigt meget for pengene. Med en selector er fodbold - selv på 3+ (de har generelt et dårligt signal) - værd at se Bemærk venligst at jeg ikke siger at LCD'erne er dårlige. |
|
![]() |
|
David P ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hejsa, På trods af de mange der fraråder Sony's V2000, vil jeg gerne lige indskyde at det er lykkes for mig at få et ret hæderligt billede frem på mit eget (Købt i fredags ![]() Derudover kan jeg kun anbefale V2000. Det har været en fornøjelse at have stående i stuen indtil videre, og selvom jeg ikke har selectorbox kan jeg få et ganske godt billede fra mit almindelige TDC kabeltv signal. ![]() |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Selectoren kan kun anbefales, giver et løft til næsten alle kanaler på TDC kabel-TV nettet. Vær opmærksom på at bare fordi der står HD-Ready på skærmen er det ikke sikkert skærmen overholder alle kravene hertil. Eksempelvis er der set en del skærme hvor HDMI stikket ikke er med HDCP eller HDCP certificeret. HDCP er kopisikring når nu alt det her HD-signal kommer, hvis du så sætter TDC HD-selector boksen på, vil du ikke få billede på skærmen, medmindre din skærm overholder tingene omkring HDCP. Derfor spørg dig frem om de enkelte modeller er med HDCP, eventuelt spørg om de kan teste det af for dig. Jeg kan sige at alle JVC's skærme er 100% HDCP certificeret. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Købte et Panasonic TH-42PV600E for 14 dage siden pga. af alle de anbefalinger som den og PV60'eren får herinde - jeg må dog desværre sige at jeg ikke er så imponeret. Synes ikke at TV'et klarer hurtige bevægelser i så overlegen grad som det påstås. Og græsset i en fodboldkamp bliver også lettere mudret ved panoreringer. Hvis man er zoomet ind tæt på en person og denne flytter hovedet bliver det også lidt "smørret" indtil personen igen holder hovedet stille. Desuden synes jeg at tiden for kanalskift og skift af "Aspect Ratio" er for lang. Har et lille Panasonic LX-23LX60F LCD fjernsyn i soveværlset som skifter meget hurtigere. Nogen ved hvorfor?
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Humperdink må have et tvivlsomt antennesignal?! Jeg så 4-5 fodboldkampe fra VM på min kammerats Pana60.Og jeg har ganske simpelt ikke set noget lignende mht kvaliteten af billegengivelse!!Hvis du finder et LCD der er i nærheden af samme perfomance,så sig endelig til !!Dem jeg har kigget mest på (Phillips 9831 og SamsungM71) er ikke i nærheden,når vi snakker antennesignal i almindelighed og sport i særdeleshed !! Men check antennesignalet inden du vælger størrelse !! |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Faktisk har jeg et glimrende antennesignal... og skærmen præsterer et aldeles glimrende og kvinskarpt billedet ved forholdsvis langsom bevægelse eller stilstand i billedet... "mudderet" er faktisk kun tilstede med mellemhurtige hastigheder i billedet, såsom panoreringer i en fodboldkamp. Jeg havde inden jeg inveresterede i PV600'eren overvejet Samsung nye M71, som skulle være OK med bevægelse i billedet - har dog endnu ikke hørt tilbagemeldinger om det så faktisk også er tilfældet. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Der er lidt om M71 i den anden tråd her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13760& PN=1&TPN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |