|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
TobiasMoerch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 05-Juli-2010 kl. 21:58 |
Hey allesammen!
Jeg er ny inden for hjemmebio og jeg er fuldstændig blank angående hvad jeg skal købe! Dette er mit udgangspunkt: Fjernsyn: Panasonic G20, 42" (er bestilt og er på vej). ... Og det er sådan set det. Jeg har 4000 kroner til resten (1. Jeg er ny i det her "game" og jeg vil lige teste om det er mig, før jeg investere mere. 2. Jeg er en fattig studerende pt). Jeg kunne godt tænke mig et surround-system, men jeg ved ikke hvilket jeg skal have og hvad jeg skal bruge der til - så er fuldstændig på bar bund! Men for at opsummere! Jeg mangler ALT andet end fjersyn! Så, kom med en masse gode forslag! ![]() ![]() På forhånd tak! Hilsen TobiasMoerch |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
For 500 kr mere kan du få en PS3 og et Logitech Z5500 surround anlæg
http://www.wupti.com/produkter/970115-0914_(Wupti).html?gclid=CJ2H1qaW1aICFVErDgod_VBRxA
Redigeret af Kampus - 05-Juli-2010 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
Prøv om du evt. ikke kan finde noget brugt. Dali concept serien er et ok sted at starte, hvis det skal gøres for små penge, og de er også tit at finde på brugtmarked divs steder, fx her på sitet.
Surroundreviever ville jeg kigge yamaha, denom eller onkyo af de mindre modeller, som også burde være til at finde til en billig penge brugt. Dog er reciever feltet et sted hvor udviklingen går en del hurtigere end højttaler fx. så måske du skulle overveje en ny reviever som fx. onkyo 308 til 2100,- eller en denon 1611 til 2400,- hvis du vil have en reciever med masser af hdmi indgange og de nye hdmi standarter
Fundet på køb og salg (Har ingen relation til sælger): pris 1500,-
Så mangler du godt nok nogle baghøjttalere, men dem synes jeg personligt godt man kan nedpriotere lidt til man har lidt mere luft i budgetet. Selv har jeg et par gamle jamo surround 200 til baghøjttalere og de klarer det fint nok. Købte mine på et loppemarked til 50,-
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Mjo, hvis du kan få skrabet bare 300kr mere sammen, så har Panasonic faktisk et komplet sæt med det hele og det er en Blu-ray afspiller der følger med.
Stedet det kan købes for 4300kr : http://www.av-connection.dk/?PGr=4145&ML=1296 Og her kan du læse lidt mere om sættet: http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/SC-BT230/overview/5015870/index.html Redigeret af Aspagilus - 06-Juli-2010 kl. 00:41 |
|
![]() |
|
TobiasMoerch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
tak for forslagene Aim og Kampus. Det er selv en kombination jeg har tænkt på, Kampus, så kan være jeg skal se lidt mere på det :)
Aspagilus: hvordan er lyden og kvaliteten på sættet? Har også set på LG HB954PB, som har vundet EISA prisen. Er der nogen der har hørt det 'for real'?
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
Jeg synes du skal holde dig langt væk fra pakkeløsninger ala den panasonic og den slags lignende systemer man finder i Elgiganten. Jeg kender dog ikke lige pågældende sæt, men jeg har til dato ikke hørt sæt ala det der bare kunne præstere nogenlunde. Alsolut ikke stedet at starte, efter min mening, for det har intet med rigtig hjemmebio sound at gøre og spild af penge.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Jeg har hørt sættet og taget i betragtning af at det er et htib sæt spiller det faktisk glimrende.
|
|
![]() |
|
![]() |
Glemte at nævne, at hvis det skal være noget hvor du også kan hører musik, så bør du altså satse på en ordenlig løsning som fx. den jeg har forslået, de andre plastik anlæg kommer aldrig i nærheden af af kunne spille musik sådan.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Mja det er op til ham om han ikke vil have et "plastik anlæg" som du så smukt kalder det, til trods af at det samler på flotte anmeldelser over alt på nettet. alaTest giver det 4 ud af 5 stjerner, reviews.cnet.com giver sættet 5 ud af 5 stjerner, testfreaks.co.uk giver 9 ud af 10 og sådan fortsætter det på hele linien med positive anmeldelser, så noget må Panasonic have gjort rigtigt ved dette "plastik anlæg".
Så konklutionen er at det sæt er et rigtigt godt og billigt Blu-ray sæt til en novice. |
|
![]() |
|
![]() |
skal jeg have en receiver for at få at få surround-sound ud af Panasonic'en og LG'en? Eller er det ikke nødvendigt når jeg køber en "pakke"?
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Du skal som hovedregel ikke bruge en forstærker i en pakkeløsning.
|
|
![]() |
|
![]() |
Skal man heller ikke her, alt er incl. Læs linken til Panasonic's hjemmeside jeg linkede til med hvad hele sættet indeholder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |