|
Ny mus er så dårlig som gammel mus? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er først blevet et problem efter jeg er flyttet i fancy ny lejlighed med teknikskab i soveværelset, lige ved skrivebordet
Den slags var der dælme ikke noget af i den gamle lejlighed Jeg kan kun forestille mig, at det er interferens fra teknikskabet Kan man reducere den interferens? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kunne lave et faraday bur
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ha
Jeg gætter bare nu, de ting jeg har læst mig frem til har ikke virket
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne også være sådan noget som at bluetooth er tændt på mobilen, der ligger i nærheden af mus / muse modtager. F.eks. er det rart at have bluetooth tændt hele tiden på mobilen, så man ikke skal huske at tænde det, når man skal ud til bilen, for at bruge trådløst forbindelse til opkald o.lign. - har jeg fundet ud af. Så nu er bluetooth altid tændt på mobilen. Og det generer sommetider musen, men dog ikke altid. Prøver nogle gange at flytte mobilen, så den ikke er for tæt på musen / muse modtager.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |