recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny projekter af forsikring men hvad for en ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny projekter af forsikring men hvad for en ?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:54
Inden du hygger dig for meget med at se efter nye, så vær lige 100% sikker på dine forsikrings vilkår...

Jeg "havde" if sidste år, vores cykel blev stjålet, men nypris minus afskrevet procentsats hvert år gjorde, at den pludselig kun gav mellem 1000-1200 kr i udbetaling, fra at ha kostet 5.000 fra ny af..

Det ikke sikkert dine vilkår er sådan, siger det bare inden du tror du kan købe ny ;) men træls for dig, at den gik i stykker ;/
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af mikkelfrost mikkelfrost skrev:

ohh det skal jeg huske  :)

nogen der ved om jeg har ret i den var thx og isf ??

Pioneer'en var identisk med JVC DLA-HD100. Ingen THX/ISF, det kom først i de senere modeller. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om noget den kan, som en X35 ikke gør bedre. 

Men som andre siger, så skal du være obs på forsikringsbetingelserne. Jeg fik stjålet en PC på et tidspunkt, og fandt ud af at forsikringen først tog udgangspunkt i hvad en ny med tilsvarende specs ville koste (hvilket naturligt nok var væsentligt mindre), OG så lige nedskrev med 80% for alderen, baseret på nyprisen på den nye - ikke nyprisen på den der blev stjålet... Bedre end ingenting, men ikke lige hvad jeg havde regnet med. Jeg troede i min naivitet at argumentet for at nedskrive ekstra hårdt på PC-udstyr netop var det der skulle dække over det generelle prisfald på PC'ere, men sådan skulle det ikke være... Så pas på at forsikringsgutten ikke erstatter med en X35 MINUS afskrivning...
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:25
det er jeg også bange for de kunne finde på at gøre .. jeg får 65% minus 5700 i selv risiko

der må være noget den hade som kun er på x75 :) (eller 95 :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:27

der må være noget den hade som kun er på x75 :) (eller 95 :)

Ikke mig bekendt, beklager...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:30
hvad med Pixel Adjust ?  var den ikke på 1/16 på pioner også ?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:49

hvad med Pixel Adjust ?  var den ikke på 1/16 på pioner også ?

Nix.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 15:55
arrg :) man kan bare ikke vinde  :( 
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 16:44
Som skrevet var den Pio magen til JVC 100. Jeg var luge ved at nuppe den hos KT, men ventede 1 måned på den nye 350 dengang.
En X35 er bare bedre på alle punkter.
Så fint med den.
Du skal ikke regne med mere.

Lige et tillægs spørgsmål.
Har du pakketransport dækning med i din indbo forsikring ?
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 17:03
ved ikke om der er pakke transport med i min forsikring men det har godtaget at erstatte den :)

Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

ohh det skal jeg huske  :)

nogen der ved om jeg har ret i den var thx og isf ??

... Så pas på at forsikringsgutten ikke erstatter med en X35 MINUS afskrivning...

Du kan være helt sikker på at der kommer afskrivning på nyværdien af nærmest sammenlignelige model.....uanset hvad den skadede projektor kostede fra ny !
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Du kan være helt sikker på at der kommer afskrivning på nyværdien af nærmest sammenlignelige model.....uanset hvad den skadede projektor kostede fra ny !

Medmindre jeg misforstår trådstarter, så har han lige skrevet at dét ikke er tilfældet.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

Medmindre jeg misforstår trådstarter, så har han lige skrevet at dét ikke er tilfældet.

Som jeg læser det, har de anerkendt erstatningspligten, men skaden er næppe takseret endnu.....
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu