|
ny projekter af forsikring men hvad for en ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
går og venter på de ringer i dag . men de har sagt at jeg får kun 65% af nypriden på den nye .
plus jeg har lidt over 5700 i selv risiko :( så hvis de samligner med 35eren så det ikke mange bass øre jeg får :( men som en skriv så er 35 sikket meget beder en min gamle projekter så jeg nok skal få beder billiet og det er jo i sidste ende det jeg ligger vægt på. er ikke så meget til det 3d men skal nok blive sjovt at se . men ved ikke om billidt er så meget beder på 55 og 75 ?? |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en herinde som vil af med en X30 til noget mindre end hvad en X35 går for fra ny. Det er praktisk talt samme apparat som X35 (ja, jeg har haft begge hjemme!).
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bortset fra at jeg mener at X35 er meget nemmere at kalibrere. Altså at JVC har fået styr på især farverne og gråskala efterhånden.
|
|
SVP03
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Ottos computer der kalibrerer min
|
|
Puroresufan
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yep, jeg har en X30 du gerne må købe for 14000,- hvis det er? |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan der erhverves en X35 til en skarp pris her
http://www.webhallen.com/dk-da/forbrugerelektronik/188326-jvc_dla-x35_vit&atcl=list:popular Den var helt nede i 16900 en kort overgang. Jakob |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |