|
Ny projekter & Lærred! |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke skrevet at den er bedst på alle punkter. Det er samlet set den bedste i klassen.
|
||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
PS. Der er sikkert nogen der vil synes at vi er tossede at mene at JVC og Sony er spitzenklasse. For dem er det eneste der dur DLP. Sådan er smag og behag så forskellig
|
||
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for de mange inputs. men hvis jeg skal ud og opgradere noget nu, og jeg 30.000 at gøre godt med, ville det så ikke være en fordel at købe et godt lærred som det første?
|
||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lærred har bestemt en del og sige men synes stadig du skulle tag en snak med CSN-Teknik
|
||
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil jeg prøve. tak for rådet :)
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sony'en laver et eller andet ved billedet som ikke kan slås fra. Allerede på dét punkt vinder JVC'en naturligvis store point. Nogle er overbeviste om, at Sony'en er skarpere end JVC, men det er fordi den som standard har falsk skarphed slået til, hvilket JVC selvfølgelig ikke har. Uden falsk skarphed er de to projektorer lige skarpe. |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Af DLP findes der ikke noget i klassen, som kan være med. Det er enten af den noget billige type, som ikke er så interessant fordi billedet er en del ringere, eller af den noget dyrere art, som for nogle jo er, ja, for dyrt Og så er støjen også på et helt andet niveau. |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor dog snakke med CSN Teknik, som ligger på Sjælland, i stedet for Tape Connection, som er noget tættere på? Det er også et faktum, at Tape Connection kan tilbyde noget bedre vejledning. |
||
Demac
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig. x35 er en fantastisk projektor..no doubt. Men 3D'en er ikke på par med panasonic ae6000 og epson tw9200 eksempelvis. Disse er også deciderede lyskanoner i forhold til x35. Så hvis 3d er vigtig eller den ekstra lysstyrke generelt, ville jeg kigge et andet sted. Samtidig er de billigere. Jeg ville valgt Lissau ls frame 2.35:1 103" 6.000kr pana ae6000 18.000kr |
||
Demac
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tror vi skal være heldige hvis der kommer 4K projektor til under 35K om et år...det går desværre alt for langsomt |
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |