|
Ny projekter & Lærred! |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
wadia
Super bruger Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en JVC HD750 og et 92" Lissau Tab-Tension ISF true color " denne kombi passer bare sammen
|
||
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
|
||
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte en JVC X3 med godt 300 timer på bagen brugt samt et brugt (ser ud som nyt) 81" Lissau LS Frame med veltex monteret med True color dug. Projektor kostede 10.000,- og lærrede alt inkl. 2700,- . Jeg er SUPER glad for den kombination, og jeg syntes stadig idag at det er meget bedre end hvad jeg ellers ville kunne få til de penge fra nyt. Ved godt at du har et større budget, men pointen er at fordi jeg havde tålmodighed fandt jeg udstyr brugt der fik min hjemmebio op i en anden klasse end ellers.
|
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tror vi skal være heldige hvis der kommer 4K projektor til under 35K om et år...det går desværre alt for langsomt
[/QUOTE] Men når de kommer vil de vel presse prisen på resten af markedet ned af? derved kunne jeg måske få en bedre projektor for pengene? Tak for alle de fine svar! Den pana ae6000 ser sku meget intresant ud, men kan sku os godt lidt jvc x35, men ville kun opgradere hvis det er en projektor der er god til 3d =/
|
||
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis en JVC X35 bestilles hjem fra Tyskland koster den godt 2000 euro - så burde der også være plads i budgettet til et godt lærred
|
||
Mr. Laursen
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville gå bravo's vej. ;0)
|
||
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvordan er sådan noget med reklamation? kan man ikk få problemer der? Men af sony's og jvc, hvorfor en er så bedst på 3D?
|
||
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så i forhold til lærred- lissau er klart det jeg skal gå efter? 16*9 tror jeg det blir, da jeg ikke er sikker projektor i nu! hvis det skal være 110' max, og skal være entet rulle eller eldrevet, hvilket taptension lærred skal jeg så efter? i forhold til gain osv , synes sku det er svært at sætte sig ind i!
Det kunne dog os være et fast ramme lærred, men så skal styrken i rammen være så stor, at jeg kan sætte 2 låge hængsler på så jeg kan komme ind bagved, da der er vindue til udluftning mm
Redigeret af mVah - 13-Februar-2014 kl. 12:27 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er et fantastisk godt argument du kommer med der. |
||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Stereolab - 13-Februar-2014 kl. 13:05 |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu vil jeg ikke forsvare Naiera's argumentation, det må han selv stå for, men dét der generer mig lidt ved dette argument, er at det omvendte altså også gør sig gældende. Hvis man død og pine VIL bruge "kvaksalveri", så kan det jo også slås TIL på JVC'en (EDIT: Og dette også med ret fine justeringstrin). Og jeg mener ikke at Sony's "kvaksalveri" er bedre eller ringere end JVC's. Jeg synes "folkestemningen" lidt er blevet til at hvis man foretrækker kunstig sharpness, så skal man nødvendigvis vælge Sony'en, mens hvis man ikke gør så er der frit valg. Jeg mener ikke valget mellem de to afgøres af om man foretrækker at bruge kunstig sharpness eller ej. Det er ikke ensbetydende med at jeg mener JVC'en nødvendigvis er bedre end Sony'en, der er forskellige brugs-scenarier hvor jeg ville vælge forskelligt mellem de to.
Redigeret af Otto J - 13-Februar-2014 kl. 13:10 |
||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Stereolab - 13-Februar-2014 kl. 13:16 |
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |