|
Ny projektor med lens shift og 3D |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ganz genau.
|
|
Epsi
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh okay. Men det bliver vel ikke noget problem her? Den placering min gamle Optoma havde, der var den bare vendt om, og sat op i loftet. Og der passede den fint. Billedet var naturligvis lidt højere fordi loftet også var højere, men det skal det jo ikke være her? Hvilke projektorer anbefaler I? |
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det kan ment blive et problem hvis du vil loftmontere ( på hylde eller beslag) en projektor der har horisontal lens shift. Hvis du monterer på dén måde kommer du til at bruge hele, eller det meste af, det -vertikale- shift og som du kan se af det gode billede betyder det at der ikke er ret meget horisontalt shift tilbage. Du kan se specifikt hvordan det er for JVC i det link jeg postede i går. Hvis du vitterlig skal bruge så meget shift som du lægger op til kan du kigge på epsons dyrere modeller (f.eks eh tw8100). De ser ud til at være lidt mere fleksible hvad det angår. Om du så går på kompromis med billedkvaliteten, i forhold til JVC, skal jeg ikke kunne sige.
MVH
Redigeret af tvkartoffel - 22-December-2012 kl. 14:02 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |