|
Ny projektor til stuebio |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | |
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske jeg skulle prøve Tape connection
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
C5 nu har jeg ikke fulgt denne tråd helt tæt men synes ikke du skal gi op... jeg havde også mere eller mindre opgivet projektor fordi jeg synes pludselig der var rigtig mange variabler jeg skulle tænke over.. dog overtog min købelyst og efter et par missere så endte jeg med en BenQ W1070 som nok ikke er i samme klasse som det du kikker efter.. jeg bruger den i en stue og har mørklægnings gardiner på dog bliver der ikke total mørkt, men selv med en del lys i rummet får jeg et hæderligt billede og når vi på aften tiden bliver det kun bedre, selvom der stadig er lidt lys... når det så er mørkt udenfor så kan jeg da godt se jeg får endnu bedre billede og sort bliver mere sort... men føj hvor jeg nyder det uanset om det er kl 15 eller 22 jeg bruger den, der er så meget power på den levere langt mere end jeg havde håbet på OG JEG ER ELLERS MEGET KRÆVENDE... efter nogle dage med W1070 gider jeg faktisk ikke se film på mit Samsung ES8005 55" mere synes projektor er så meget bedre selvom ES8005 selvfølgelig er mere dyb sort... |
|
-C5-
Guld medlem Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var et smut forbi Tape Connection i går hvor Otto viste mit JVC X35. Nu har jeg ikke rigtig noget at sammenligne med. Men det var et meget flot billede. Specielt når det bliver vist på et lærred der kvalitetsmæssigt matcher projektoren. Men det er også et dyrt stykke legetøj.
Med hensyn til mørkelægning, er jeg ikke så nervøs mere. Selvfølgelig får var billedet bedst når rummet var helt mørkt. Men lidt lys er ikke noget problem. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opgiv ikke i ville elske at se film / tv på en projektor, et hd program naturligvis.
Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |