|
Ny Receiver: Hjælp søges :) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skal det være en receiver ?
Hvis der skal opgraderes, var det så ikke en ide´ at købe seperat processor/forforstærker og sluttrin En receiver er et uendeligt kompromis (læs makværk) og B&W skal have strøm, masser af strøm - først her, vil du høre hvad dine højttalere kan præstere... Bond |
|||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
mine sidste 2 receivere har været Yamaha fra advantage serien. Det er de eneste recievere jeg har haft der ikke har voldt hdmi problemer eller problemer overhovedet.
Når det er sagt så har de ikke den bedste auto EQ. Der ville jeg også vælge arc fra anthem eller en receiver med dirac hvis det var en prioritet
|
|||
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Med min kommentar ville jeg sige at selvom man køber en X6700 så minder kvaliteten stadig af en til 10000, og du får ikke en bedre Room Correction. |
|||
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er enig i seperate er bedre, men måske er det ikke det OP vil. Jeg har haft en seperat processor og den var fantastisk lydmæssigt, dog var dens rum korrektion ikke det bedste. Den var dog også i den billigere ende. (Nuforce avp-18). Har nu en Anthem mrx720 - den har lydkvaliteten som Nuforcen, men meget bedre korrektion. Anthem er meget bedre hvad angår lyd generelt, samt med en fantastisk korrektion, end nogen anden receiver jeg har ejet gennem tiden af Denon og Marantz. De to sidstnævnte har dåselyd ift. Anthem. Anthem er dog også et dyrere produkt. Har en god effekt på fronter og det gør selvfølgelig også noget for oplevelsen.
Redigeret af Andromeda - 13-November-2021 kl. 17:02 |
|||
CoolMLJ
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg lige med på en lytter...
Er selv igang med at kigge på om jeg skal købe nyt, og kigge lidt på NAD 758 eller Anthem 540 Redigeret af CoolMLJ - 25-Januar-2022 kl. 14:37 |
|||
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |