recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny receiver til italienske kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny receiver til italienske kanaler

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
morelli Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morelli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 16:05
Tror jeg hopper på den fra Ebay til 29 Euro. Hvis det ikke virker, er det jo ikke en formue der går tabt. 
På Tivusats hjemmeside kan man checke kompatibiliteten mellem ca modulerne og tv'ene. Det der kommer tættest på den danske model er UE49KU6670UXZT. Min er UE49KU6675UXXE. 
U for LED
E for Europa
49 for størrelsen
KU for UHD 2016 model
6 for serie 6
resten er så forskellen:
0 vs 5 må være farven
UXZT vs UXXE er det mon de indbyggede tunere??

Så mon ikke ca modulet fra Ebay passer? Det er det samme der er på Tivusats hjemmeside.

Nu er det vel ikke sådan så udbyderen kan blokkere/låse et eller andet, ligesom man kan simlåse en telefon, eller regionslåse en dvd?

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 16:40
Det er ikke 29 euro, men 29 pund - dog stadig ikke en formue.
Da det ikke er et CI+ modul skulle der ikke være fare for at udbydere kan lave begrænsninger.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 18:09
Jeg har selv denne, og på den har jeg modtaget Canal Digital, Viasat via sattelit, samt Boxer via antennen.
Den er ret alsidig.
Men om den lige præcis vil virke med de Italienske kanaler ved jeg ikke, men med et parret Cam modul burde det kunne.

https://www.power.dk/tv-og-billede/digitalt-tv-og-parabol/sab-titan-iii-hd-combo-receiver-s907/p-246106/
Til top
morelli Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morelli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 17:13
Har modtaget cam modulet. Sat det i tv'et, og alt virker perfekt. Kan både se antenne kanaler, og satellit kanaler. Kodede kanaler samt ukodede. Tak til alle der hjalp med at finde den rette løsning
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af morelli morelli skrev:

Har modtaget cam modulet. Sat det i tv'et, og alt virker perfekt. Kan både se antenne kanaler, og satellit kanaler. Kodede kanaler samt ukodede. Tak til alle der hjalp med at finde den rette løsning


Super. Du fik den bedste løsning til den laveste pris.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu