|
Ny receiver til italienske kanaler |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
morelli
Bruger Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror jeg hopper på den fra Ebay til 29 Euro. Hvis det ikke virker, er det jo ikke en formue der går tabt.
På Tivusats hjemmeside kan man checke kompatibiliteten mellem ca modulerne og tv'ene. Det der kommer tættest på den danske model er UE49KU6670UXZT. Min er UE49KU6675UXXE. U for LED E for Europa 49 for størrelsen KU for UHD 2016 model 6 for serie 6 resten er så forskellen: 0 vs 5 må være farven UXZT vs UXXE er det mon de indbyggede tunere?? Så mon ikke ca modulet fra Ebay passer? Det er det samme der er på Tivusats hjemmeside. Nu er det vel ikke sådan så udbyderen kan blokkere/låse et eller andet, ligesom man kan simlåse en telefon, eller regionslåse en dvd? |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke 29 euro, men 29 pund - dog stadig ikke en formue.
Da det ikke er et CI+ modul skulle der ikke være fare for at udbydere kan lave begrænsninger. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv denne, og på den har jeg modtaget Canal Digital, Viasat via sattelit, samt Boxer via antennen.
Den er ret alsidig. Men om den lige præcis vil virke med de Italienske kanaler ved jeg ikke, men med et parret Cam modul burde det kunne. https://www.power.dk/tv-og-billede/digitalt-tv-og-parabol/sab-titan-iii-hd-combo-receiver-s907/p-246106/ |
|
morelli
Bruger Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har modtaget cam modulet. Sat det i tv'et, og alt virker perfekt. Kan både se antenne kanaler, og satellit kanaler. Kodede kanaler samt ukodede. Tak til alle der hjalp med at finde den rette løsning
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Du fik den bedste løsning til den laveste pris. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |