Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Duffy
Bruger
Oprettet: 13-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
|
Sendt: 15-Januar-2010 kl. 14:17 |
Samme her i 8000 C 
|
2 x SONOS S5 player 2 x SONOS Zoneplayer 120 2 x SONOS Zoneplayer 90 1 x SONOS CR100 controller 1 x Ipone 1 x Ipone Touch
|
 |
NielsP
Junior bruger
Oprettet: 04-Juli-2004
Point: 38
|
Sendt: 15-Januar-2010 kl. 15:44 |
Også her 8260 Viby J
|
 |
ridderen
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 161
|
Sendt: 16-Januar-2010 kl. 17:23 |
gør den også her i århus v
men der er 2 af samme kanal og så tager man bare den anden ind i favorit listen og lader den anden være.
men ja det er træls og se på hvis man ikke har en favorit liste
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 10:22 |
ridderen skrev:
gør den også her i århus v
men der er 2 af samme kanal og så tager man bare den anden ind i favorit listen og lader den anden være.
men ja det er træls og se på hvis man ikke har en favorit liste |
Øhhh nej det er IKKE en fejl - det er helt korrekt opførsel - jeg formoder du bruger din Zaptor boks uden internet forbindelse. Alle de kanaler som sendes ud og som findes i en analog tv-pakke og som samtidig også kan købes som en tillægspakke (Temapakker etc.) ligger der 2 gange. En gang som kryptere nede i pakke 1 og en gang som ukrypteret oppe i pakke x (hvor x er den analoge pakke kanalerne ligger i)
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
 |
ridderen
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 161
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 18:41 |
ja det er rigtig...
det er lidt sjovt. for vi betaler for den lille pakke og så fik jeg zaptor og kort til den´. og det var også fin og så købte jeg et fjernsyn 15 dage senere og sætter til uden zaptor. bare som analog i sove værelset.. og der var fuld pakke :S tænkte jeg efter den nye update så kan jeg tage kort ot internet ud af zaptor og nu har jeg fuld pakke digitalt i stuen til en lille pakkes pris :) det er sku meget fin.. vi har haft det i 2 måneder nu.. og når januar er løbet ud har vi haft det i 3 mdr.. men det gør skam ikke noget
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 18:50 |
ridderen skrev:
ja det er rigtig...
det er lidt sjovt. for vi betaler for den lille pakke og så fik jeg zaptor og kort til den´. og det var også fin og så købte jeg et fjernsyn 15 dage senere og sætter til uden zaptor. bare som analog i sove værelset.. og der var fuld pakke :S tænkte jeg efter den nye update så kan jeg tage kort ot internet ud af zaptor og nu har jeg fuld pakke digitalt i stuen til en lille pakkes pris :) det er sku meget fin.. vi har haft det i 2 måneder nu.. og når januar er løbet ud har vi haft det i 3 mdr.. men det gør skam ikke noget |
Nej som udgangspunkt får man jo som regel den store pakke i en prøveperiode og efter et par måneder (mener jeg) så får man et valgkort og skal vælge hvilken pakke man vil have.
Hvis man får noget uden at betale for det er det stadig noget man skal være opmærksom på det og rent faktisk bør man nok melde det. Bare fordi du flytter ind i en lejlighed og der er f.eks. ikke er slukket for gassen betyder det jo ikke der er gratis gas.
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 18-Januar-2010 kl. 05:04 |
I denne software ses det stadig at GUI genstarter når man trykker på EPG. Muligvis sjældnere end sidste software.
Redigeret af pomfrit - 18-Januar-2010 kl. 05:04
|
 |
dataho
Bruger
Oprettet: 25-Januar-2008
Point: 151
|
Sendt: 18-Januar-2010 kl. 06:50 |
pomfrit skrev:
I denne software ses det stadig at GUI genstarter når man trykker på EPG. Muligvis sjældnere end sidste software. |
Det oplever jeg også jævnligt - sidst her kl. 6.45
|
1405745
Antenneforeningen Aarhus
|
 |
Puma
Guld medlem
Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
|
Sendt: 21-Januar-2010 kl. 15:14 |
Jeg vil lige høre om I andre også oplever, at jeres Zaptor efter opdateringen er begyndt med som standard, at starte op efter en standby med den kanaloversigt som hedder "alle kanaler" frem for tidligere hvor den altid efter standby startede op min seneste anvendte favorit oversigt......
Det er lidt træls, at man hvergang den har været sat i standby skal trykke på favorit knappen for, at vælge ens personlige kanaloversigt.
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 01:36 |
Har et par gange oplevet at når jeg ser et program via start forfra og jeg så lige vil skifte over til live tv for at se stillingen i noget sport, så starter programmet forfra når jeg skifter tilbage. Det er jævnt irriterende at skulle vente på at programmet kommer hen til det punkt jeg skiftede, så ender typisk med at jeg dropper det. 1. Ville være rart hvis man kunne spole fremad, men sker nok ikke pga. reklamerne. 2. Ville være rart hvis man kunne spole tilbage når man ser programmet live, hvis man lige misser 2 minutter i stedet for at skulle starte forfra. Surt at skulle se 25-30 minutter bare fordi man misser et par minutter.
Kunne den næste generation af zaptor boksen så få en harddisk og PVR, så ville zaptor begynde at være brugbar.
Redigeret af donfrankie - 22-Januar-2010 kl. 01:36
|
 |
beolion
Bruger
Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 22:24 |
pomfrit skrev:
I denne software ses det stadig at GUI genstarter når man trykker på EPG. Muligvis sjældnere end sidste software. |
Jep, begge mine Zaptor bokse gjorde det igår. Bruger ikke EPG så meget, men træls er det når det sker...........
|
 |
bbb336
Bruger
Oprettet: 18-Januar-2004
Point: 69
|
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 15:06 |
beolion skrev:
pomfrit skrev:
Jep, begge mine Zaptor bokse gjorde det igår. Bruger ikke EPG så meget, men træls er det når det sker........... |
Det har jeg også oplevet tre gange efter opdatering.... oplevede det ikke før.
|
zaptor knd nr: 9184777
|
 |