recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Fandt lige et af mine gamle indlæg frem:
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Thumbs Down1) Valg af menu-punkter ved hjælp af numeriske taster. Vil reducere adgangen til fx. Sputnik og dr.dk tv til 3 tryk.
Thumbs Up2) Drop at der skal trykkes Ok ved bogstavsøg. Der kan kun tastes eet bogstav, så hvorfor trykke ok? Vil både gøre det hurtigere, og mere tydeligt at man ikke skal forsøge at skrive hele programnavnet)
Thumbs Down3) Gruppering af enslydende udsendelser, så der kommer et niveau mere. (Hvis der kun er een udsendelse med et givet navn skal niveau 2 skjules/springes over)
Thumbs Up4) Ud for hver udsendelse skal så vidt muligt vises hvornår den sidst er sendt.
Thumbs Down5) Ud for hver "Udsendelsesgruppe" skal vises hvor mange udsendelser der er i gruppen.
Thumbs Down6) Brug af nummer til valg af program i både første og anden niveau.
Thumbs Down7) Ved køb/valg af udsendelser skal den bare gå igang automatisk efter 3-5 sekunder, og ikke afvente at der trykkes Afspil. (Eller hvad det nu er der står)

Thumbs DownOg hvis I så lige også tilføjer integration til Bonanza oveni, lover jeg at komme forbi med en stor kage Thumbs Up

Et fremskridt, men 2 ud af 8 giver altså ingen kage Wink

Foreløbigt er jeg dog løbet i et stort problem med den nye software! Jeg har heller ikke Delete kodet ind på min Harmony Embarrassed

Så må du igang med at genprogrammere din Harmony Smile

For at svare på nogle af dine 7 punkter:

3 + 5 + 6 - det vil kræve at vi har en fuldtidsansat kun til at checke indhold fra leverandører. Om det kan automatiseres? Muligvis...

1 + 7 - Det kigges der på Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 11:50
Dejligt med den nye søgefunktion. Og det ser ikke ud til at opdateringen har lavet fejl andre steder i systemet. Såå Clap
Og har netop testet at telefonnummeret rent faktisk kommer på skærmen når andre ringer til mig. Feeed lir...

Redigeret af mortenkaal - 23-Juni-2010 kl. 17:16
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 00:09
Inden i nu går helt i ekstase over de efter min mening ligegyldige opdateringer hvad så med:

Mulighed for at optage på ekstern harddisk
Mulighed for at Zaptor sidder efter egen router, dvs. får IP fra ens eget netværk

Det var det betydeligt mere spændende at løse, især når henses til, hvad konkurrenter tilbyder. Og hvad blev der af "Zaptor v2" ?

mvh

Henrik
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 05:31
Oprindeligt skrevet af HenrikH HenrikH skrev:

Inden i nu går helt i ekstase over de efter min mening ligegyldige opdateringer

Ligegyldige for dig og mig, vigtig for stofa fordi shoppen giver penge direkte i stofa's kasse.

Mulighed for at Zaptor sidder efter egen router, dvs. får IP fra ens eget netværk

Vigtig for dig og mig, ligegyldig for stofa fordi det ikke giver øget indtjening.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 08:32

Inden i nu går helt i ekstase over de efter min mening ligegyldige opdateringer hvad så med:

Jeg tror der er rigtig mange der hilser de opdateringer der er lavet meget velkommen - det er bl.a. ting der har været efterspurgt tidligere - men det er da rart at du kan tale på alles vejne Smile

Jeg tror aldrig Stofa har afvist at muligheden for eksten harddisk recording kommer på et tidspunkt - men tidspunktet var så bare ikke nu.

Citér

Jeg forstår godt bevæggrunden for denne, det ville være rart at kunne slippe for en switch - men jeg ved faktisk ikke om man arbejder på det...

Citér  
Det var det betydeligt mere spændende at løse, især når henses til, hvad konkurrenter tilbyder. Og hvad blev der af "Zaptor v2" ?

Igen, for dig kunne de være mere spændende - at Zaptoren ikke kan kobles via egen router tror jeg ikke er en parameter der får kunderne til at vælge anderledes, men jeg er enig i at en PVR funktion ville gøre produktet stærkere!

Og ja, Zaptor V2 eksisterer skam stadig - et sted derude....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

Ligegyldige for dig og mig, vigtig for stofa fordi shoppen giver penge direkte i stofa's kasse.

Vigtig for dig og mig, ligegyldig for stofa fordi det ikke giver øget indtjening.

Behøver jeg at henvise til trådens emne, eller kan du godt selv se at dit indlæg ikke rigtig bibringer med noget til debat om den nye opdatering?
Lars B

Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 11:32

Jeg synes, at denne opdatering er helt perfekt. Jeg bruger dr.tv meget og det er blevet væsentligt lettere at finde det man skal se.

1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Jeg synes, at denne opdatering er helt perfekt. Jeg bruger dr.tv meget og det er blevet væsentligt lettere at finde det man skal se.

Thumbs Up - det spiller også super hos mig...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 01:11
Zulfo hvad mener du med :  "men det er da rart at du kan tale på alles vejne", hvor du kommenterer mit indlæg.

Prøv lige at læse mit indlæg igen, jeg skriver jo netop "efter min mening" og det er vel det stik modsatte af, hvad du tolker det til, så klap lige "Stofahesten".LOL

Men skidt nu har vi lige fået et kanon-tilbud ind af døren fra Bredbånd Nord på fiber her i Nørresundby, så det kan let ende i bye bye Stofa internet og Stofa kabelTV. Ja der er faktisk tale om julegaver et halvt år før tid.LOL
mvh

Henrik
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 11:06

Zulfo hvad mener du med :  "men det er da rart at du kan tale på alles vejne", hvor du kommenterer mit indlæg.

Prøv lige at læse mit indlæg igen, jeg skriver jo netop "efter min mening" og det er vel det stik modsatte af, hvad du tolker det til, så klap lige "Stofahesten".LOL 

Det jeg mener er, at de funktioner der er i den nye software, er faktisk funktioner der er efterspurgt...

Citér  
Men skidt nu har vi lige fået et kanon-tilbud ind af døren fra Bredbånd Nord på fiber her i Nørresundby, så det kan let ende i bye bye Stofa internet og Stofa kabelTV. Ja der er faktisk tale om julegaver et halvt år før tid.LOL

God fornøjelse...

Men tilbage til hvad tråden faktisk er til - feedback på den nye software, altså fejl og andre problemer der opleves med softwaren og dens nye funktioner...
Lars B

Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 15:03
Nu er jeg stødt på et problem der opstået efter at have fået den nyeste opdatering. Jeg kan ikke tænde boksen, fjernsynet tænder fint og når jeg så skifter over på boksen forbliver den rød. Jeg skal tage strømmen fra boksen, og så kan jeg med fjernbetjeningen få den til at skifte over til grøn, og den starter op helt fra bunden. Troede kun lige det var den første gang efter opdateringen, men har nu oplevet det 3-4 gange siden den sidste opdatering, og har ellers aldrig oplevet det før. Jeg har ligeledes talt med en anden der også har zaptorboks der har oplevet det samme problem, ligeledes efter den her opdatering...
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af matthesen matthesen skrev:

Nu er jeg stødt på et problem der opstået efter at have fået den nyeste opdatering. Jeg kan ikke tænde boksen, fjernsynet tænder fint og når jeg så skifter over på boksen forbliver den rød. Jeg skal tage strømmen fra boksen, og så kan jeg med fjernbetjeningen få den til at skifte over til grøn, og den starter op helt fra bunden. Troede kun lige det var den første gang efter opdateringen, men har nu oplevet det 3-4 gange siden den sidste opdatering, og har ellers aldrig oplevet det før. Jeg har ligeledes talt med en anden der også har zaptorboks der har oplevet det samme problem, ligeledes efter den her opdatering...

Hvilken fjernbetjening anvender du?

Er det med boksens fjernbetjening, eller en 3. part?

Vi må lige få det testet i lab'et...
Lars B

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu