Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SteffenM
Super bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
|
Sendt: 15-Juli-2010 kl. 18:32 |
Mht. sortering af serier m.v. burde det ikke være umuligt. Det handler bare om at lave sammenligning af strings. Altså tjekker man bare karakterer som er i samme rækkefølge. Er disse 95% ens eller lign. -> samme kategori. Har da kodet sådanne funktioner mange gange før
|
 |
SteffenM
Super bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
|
Sendt: 15-Juli-2010 kl. 18:35 |
En anden god feature kunne også være at sørge for at en film ikke vises 2 gange såfremt at den er del af canal+ select. Ofte finder jeg den samme film flere gange fordi i selv har den i shoppen og/eller fordi den er i canal+ select / tv1000 play. Løsningen kunne igen her være karaktererne som sammenlignes (evt. også med udgivelsesdato som i viser for at sikre en nøjagtig match)
Det er drøn ærgeligt at leje en film hvis man kan se den gratis igennem sit canal+ abonnent
|
 |
matthesen
Bruger
Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Point: 89
|
Sendt: 27-Juli-2010 kl. 10:38 |
zulfo skrev:
matthesen skrev:
Nu er jeg stødt på et problem der opstået efter at have fået den nyeste opdatering. Jeg kan ikke tænde boksen, fjernsynet tænder fint og når jeg så skifter over på boksen forbliver den rød. Jeg skal tage strømmen fra boksen, og så kan jeg med fjernbetjeningen få den til at skifte over til grøn, og den starter op helt fra bunden. Troede kun lige det var den første gang efter opdateringen, men har nu oplevet det 3-4 gange siden den sidste opdatering, og har ellers aldrig oplevet det før. Jeg har ligeledes talt med en anden der også har zaptorboks der har oplevet det samme problem, ligeledes efter den her opdatering... |
Hvilken fjernbetjening anvender du?
Er det med boksens fjernbetjening, eller en 3. part?
Vi må lige få det testet i lab'et... |
Nu ser det ud til at problemet er væk. Selvom min plejer og står til automatisk at få opdateringer, og efter sidste opdatering startede op som om den var opdateret. Så vidste det sig at den ikke var helt opdateret. Jeg prøvede at resette boksen, og opdaterede boksen. Nu starter den så op helt som den skal og problemet med ikke at kunne tænde den er væk. Jeg ved ikke om det var fordi opdateringen ikke var gået rigtigt ind eller hvorfor, men nu kører det.. ;)
|
 |
warfly
Bruger
Oprettet: 04-Maj-2004
Point: 194
|
Sendt: 02-August-2010 kl. 09:56 |
matthesen skrev:
Nu er jeg stødt på et problem der opstået efter at have fået den nyeste opdatering. Jeg kan ikke tænde boksen, fjernsynet tænder fint og når jeg så skifter over på boksen forbliver den rød. Jeg skal tage strømmen fra boksen, og så kan jeg med fjernbetjeningen få den til at skifte over til grøn, og den starter op helt fra bunden. Troede kun lige det var den første gang efter opdateringen, men har nu oplevet det 3-4 gange siden den sidste opdatering, og har ellers aldrig oplevet det før. Jeg har ligeledes talt med en anden der også har zaptorboks der har oplevet det samme problem, ligeledes efter den her opdatering... |
Jeg har samme problem med den ene af min zaptor bokse. Det specielle ved den er at den ofte slukkes (så den går over på rød lampe).
Den vil tit ikke tænde igen. Hiver man strømstik ud og sætter det i igen, starter den op med grønlampe i et stykke tid og går så i rød lampe. Her kan man så ved at trykke lidt på tasterne, har ikke helt fundet ud af hvilken den reagerer på, få den til at tænde så opstarts sekvens forsætter.
Det er jævnt træls....
|
 |
pettsen
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2004
Point: 95
|
Sendt: 02-August-2010 kl. 19:00 |
Det var sgu da en tynd kop te denne opdatering
Det hele handler jo mest om shoppen.... hvem gider i det hele taget leje disse "gamle film" der tilbydes til, iøvrigt synes jeg, horrible priser ???
Det gav da mere mening, hvis de brugte krudtet på at gøre det muligt at kunne tilslutte en extern harddisk til USB tilslutningen og optage via denne vej, eller hvad... er det kun mig der mangler det ?
Jeg har stadig en DVD optager stående og fylder ved siden af Zaptor boksen
Mvh
Pettsen
|
 |
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
|
Sendt: 03-August-2010 kl. 23:17 |
Tilbage fra ferie og hvad med Zaptor - stadig pixelering på meget på DR HD og periodevis andre HD kanaler, og nu problemer med tekst tv.
Det spiller bare ikke siden den fejl tilbage i april... 
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
 |
MichaelA
Guld medlem
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 19:28 |
Okay ret skal være ret - det med tekst tv var en lokal fejl ved mig.
Men der er stadig pixelering på DR HD...
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
 |
SonnyP
Ny bruger
Oprettet: 25-September-2010
Sted: Danmark
Point: 6
|
Sendt: 25-September-2010 kl. 17:15 |
matthesen skrev:
Hejsa
Jeg har samme problem...
2 - 3 gange om ugen
ALTID 1. gang når den skal tændes efter at have stået slukket natten over....
senest her i dag 25/9 som vanligt i moregs....
meget øv
har en software build date 20100110
og ellers samme software ver. som nævnt i denne her tråd.
Desuden har jeg ofte (ugentlig) problemer med at 3+ og tv2 zulu haker utroligt meget i både billede og lyd, men kan rettes ved blot lige at holde pause i programmet og så trykke play igen, så køre det fint, men ser det jo så en lille smule forskudt... og det mener jeg da kræver større bånbrede at hente....
skal nævnes at jeg kun har lille tv pakke, og tilkøbt tema pakke med bla. tv3, 3+ osv....
Nogen der har lign. problem mht. udfald i bilede/lyd
|
 |
MichaelA
Guld medlem
|
Sendt: 25-September-2010 kl. 20:23 |
Min Zaptor fryser/hænger tit når jeg tænder den, så kan man ikke se tv før der er genstartet
|
|
 |
mortenkaal
Bruger
Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
|
Sendt: 25-September-2010 kl. 20:39 |
SonnyP skrev:
matthesen skrev:
Hejsa
Jeg har samme problem...
2 - 3 gange om ugen
meget øv
Desuden har jeg ofte (ugentlig) problemer med at 3+ og tv2 zulu haker utroligt meget i både billede og lyd, men kan rettes ved blot lige at holde pause i programmet og så trykke play igen, så køre det fint, men ser det jo så en lille smule forskudt... og det mener jeg da kræver større bånbrede at hente....
skal nævnes at jeg kun har lille tv pakke, og tilkøbt tema pakke med bla. tv3, 3+ osv....
Nogen der har lign. problem mht. udfald i bilede/lyd |
Prøv at søge efter opdateringer, så skulle det være løst
|
 |
Gun
Bruger
Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 16:11 |
mortenkaal skrev:
SonnyP skrev:
matthesen skrev:
Hejsa
Jeg har samme problem...
2 - 3 gange om ugen
meget øv
Nogen der har lign. problem mht. udfald i bilede/lyd |
Prøv at søge efter opdateringer, så skulle det være løst |
@ mortenkaal Det med 3+ og zulu rettes vel ikke sådan? Jeg har haft problemer med netop disse kanaler og fik fra Stofa svar på at det var fordi de kanaler ligger på nogle uheldige frekvenser, som gør at de bliver forstyrret af fx Boxers signal. Løsningen var et nyt antennekabel - det har så virket efter hensigten siden.
Redigeret af Gun - 27-September-2010 kl. 16:14
|
 |
mortenkaal
Bruger
Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 19:35 |
Nej det har du ret i. Det med opdateringen var ment som en løsning til det med at boksen ikke vil starte ordenligt op.
|
 |