|
Ny software til YouSee boksen 30/9-10 |
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Forfatter | |
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke være mere enig - håbløst at den også optager genudsendelser. Det er formentlig et kodningsproblem, men som forbruger er det da frustrerende. Att Theis: Kan du ikke gå tilbage til udviklerne med ønske om at droppe genudsendelser i seriefunktion, eller i hvert fald muligheden for at slå genoptagelser fra? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Det skulle komme senere. Skridt 1 var at få gang i serieoptagelser.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Lol, i er godt nok hårde,,,, Rom blev ikke bygget på en dag, funktionen er der nu, endelig, så kommer der nok en mulighed senere for at undgå gentagelser, hvordan det skal funke er ikke nemt.
|
|
![]() |
|
Mad Onion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 51 |
Det med SmartWi vil jeg da gerne høre noget mere om. Er der andre der kan bekræfte at det ikke virker efter opdateringen ?
MadOnion
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeg har selv brugt softwaren i et nogle uger, da den har været til test.
Der er flere af testerne, der har meldt tilbage at det er for ringe den optager genudsendelser. F.eks er min kodet til at serie optage "Til Middag Hos" på tv3. Det er super smart den lægger dem i en mappe, og selv sørger for at slette dem når den mangler plads. Problemet er bare at den optager programmet 3 gange, da det bliver genudsendt 2 gange. Det håber jeg bliver fixet, da jeg virkelig har mange dobbelte ting på min boks. Ellers er det super lækkert, man nu kan starte med at se et program før det er færdigt med at optage. Det fungere super godt :) |
|
![]() |
|
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
SmartWi virker ikke :( :(
Det er ikke fedt, at de har lukket af for os, der deler vores kort (lovligt) i lejligheden/huset(!) Jeg håber at der kommer en update til SmartWi, så det virker igen. Jeg kan nu kun se alle mine kanaler på ét TV i huset, øv. :(
|
|
/Martin
|
|
![]() |
|
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
kan den huske lydinstillinger efter opdateringen? kim |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Ja
|
|
![]() |
|
Prolly ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
Min boks har en 1TB harddisk isat. Det har virket fint, længe.
Tidligere kørte jeg med en 500GB disk, også uden problemer.
Der var heller ikke problemer efter software opdateringer.
Før denne 1.311 opdatering var alt også ok.
Jeg havde en manuel planlagt optagelse programmeret :
DR HD hver søndag kl 20 til 21 ('Borgen').
Efter opdateringen kunne jeg ikke se nogen planlagte optagelser.
Ok, så laver jeg den da igen, tænkte jeg. Men nej, jeg får at vide
at der alligevel findes en planlagt optagelse på tidspunktet.
Hmm, nå men så prøver jeg da at vælge 'overskriv' optagelse som konflikter.
Men det vil den ikke - hopper bare retur til 'tilbage' feltet.
For testens skyld, prøver jeg så at lave en planlagt ugentlig tilbagevendende optagelse :
(Edit : Søndag) DR HD kl 7:00 til 7:01 , der havde jeg i hvert fald ingen i forvejen.
DET vil den heller ikke, igen konflikt med anden optagelse (og ikke muligt at overskrive) !!!!!
Mange gange , 1311 gange faktisk, øv :-(
Prolly. Redigeret af Prolly - 30-September-2010 kl. 22:40 |
|
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
|
![]() |
|
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Jeg har haft en meget positiv oplevelse, med at min ir extender pludselig reagere helt optimalt med min harmony one. Skønt, så er man fri for at pege og taste flere gange.
|
|
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |