|
Ny software til YouSee boksen 30/9-10 |
Besvar ![]() |
Side <12345 22> |
Forfatter | ||
Boel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Prolly ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
|
@Jørn : de planlagte manuelle optagelser plejede at kunne ses samme sted som de ikke manuelle , under 'Menu---TV---Optaget TV---Planlagte'.
Det er stadig (efter opdat til 1.311) der jeg kigger ; men der står intet.
Jeg kan sætte den til at optage 'Borgen' på DR HD på Søndag, via guide, og trykke rød optage knap. Denne planlagte optagelse, kan så ses under 'Menu---TV---Optaget TV---Planlagte' .
|
||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Prolly ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
|
@Jørn , haha godt forsøg, men det har jeg selvfølgelig gjort, intet der heller.
De plejede nu heller ikke at ligge der.
|
||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
På trods af at der ikke var planlagte optagelser i det tidsrum, fik jeg meddelelse om, at der var en konflikt, men ingen angivelse af hvilken.
Gik så ind i Guiden og satte Borgen til serieoptagelse og det kunne jeg godt.
Manuel optagelse (serie) er ikke hvad, den har været.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
|
|
||
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
|
Og det er ikke engang slutningen på historien om serieoptagelser eller mangel derpå. Efter opdateringen satte jeg den igang med en serieoptagelse, men kunne konstatere i Guiden at alle udsendelser ikke ville blive optaget. Efter lidt nærlæsning af Guiden har jeg konstateret at den mener at der er forskelle på store og små bogstaver. Det betyder at den nu er indstillet til to optagelser af den samme serie for at kompensere for dette. Før nogen begynder så vil jeg lige indskyde at jeg har sendt besked til YouSee support om dette. |
||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg eksperimenteret lidt, med manuel optagelse.
Hvis jeg under 'gentag optagelse' bruger 'en gang' eller 'dagligt' ,
så får jeg ikke konflikt med anden optagelse. Disse kan så også ses under
planlagte. Den daglige endvidere under planlagte/serier.
Hvis jeg under 'gentag optagelse' bruger 'ugentligt' , får jeg konflikten.
Men KUN hvis jeg vil starte på Søndage.
![]() Jeg tror der ligger nogen rester fra min oprindelige (før opdat til 1.311)
manuelle ugentlige programmering, som ikke kan ses i oversigten.
Ved ikke hvor mange søndage ud i fremtiden det problem så vil eksistere,
men i hvert fald resten af året. Testet.
Muligvis kunne en formatering klare sagen, men det er jeg ikke interesseret i,
da jeg har en hel del optagelser, som jeg gerne vil gemme. Bl.a. derfor jeg har sat en større HDD i.
Den nye serie-optage feature er så en mulighed, men den optager jo også genudsendelser
![]() Måske er det i virkeligheden den (halvfærdige !) feature der har lavet koks i min box
![]() --------------
Når nu jeg _er_ i gang : jeg har stadig disse fejl :
Ved spoling i optagelser, går den ofte ud i live TV, og jeg må trykke 'back' for at komme retur til optagelsen jeg så.
En knap så irriterende fejl er denne :
Ved bladren i guide eller anden brug af UI, slukkes, tændes lyden. Eller der skrues ned for lyden.
----------------
Det er nu stadig en rimelig fed box
![]() ![]() |
||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
||
![]() |
||
|
EDIT : Jørn skrev :
"
Jeg prøvede at lave en manuel optagelse af Borgen på DR 1, hver søndag kl. 20.00 - 21.00.
På trods af at der ikke var planlagte optagelser i det tidsrum, fik jeg meddelelse om, at der var en konflikt, men ingen angivelse af hvilken.
Gik så ind i Guiden og satte Borgen til serieoptagelse og det kunne jeg godt.
Manuel optagelse (serie) er ikke hvad, den har været.
" Hej Jørn, ser først dit svar nu, da jeg selv var i gang med en længere test og forumskriveri
![]() Hmm, en det mon "sunday, bloody sunday" for alle ?
Lyder for vildt, men man ved jo aldrig , LOL Redigeret af Prolly - 30-September-2010 kl. 22:24 |
||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Hmmm, serieoptagelse er vist en ommer. Ærgeligt at det ikke er blevet testet/lavet ordentligt, da det er en rigtig god feature.
|
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
|
Har osse lige præcis disse fejl, troede egentlig det var min fjernbetjening der var ved at stå af..:-) Hvordan trykker du 'back' ? altså når den springer ud af en optagelse
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() |
||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |