recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software version 3.5.2.dvbc.2.1.10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software version 3.5.2.dvbc.2.1.10

Besvar Besvar Side  <1234 27>
Forfatter
Besked
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:05
Jeg oplever nøjagtig det samme som jb17j efter at have fjernet den gamle software og genastartet. Den har hentet ny software. Iøvrigt har jeg en Marantz SR6003 receiver som det kører igennem.
Måske lidt et dumt spørgsmål. Hvordan ser jeg hvilken software jeg kører med lige nu? Det ser ud til min har firmware 2.18, hvis det altså er det samme som software. Er det den nye?

Redigeret af Sickboy - 18-Marts-2009 kl. 17:08
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:08
Se i starten af den her tråd...

Redigeret af Mike S. - 18-Marts-2009 kl. 17:09
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:29

uhm hvor er fejle zaptor eller onkyo, efter som det har virket før opdate så må det være zaptor, så pleas kom med en løsning nu tak

Mvh Jan B
Til top
Vanda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2006
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:31

Ja, jeg er indtil nu glad for at kunne sige at nu finder jeg ingen fejl.

Har lige opdateret 3 bokse og det ser ud til at de fejl jeg kunne fremprovokere tidligere er forsvundet. ( genstart efter at have set tekst tv og genstart efter at have set guiden. Den blinkende sort/hvide skærm efter at have været i indstillinger/teknik er også forsvundet)

"Servicen er kodet" hver gang jeg ser Charlie er også forsvundet og lige nu er der ingen pix på nogen kanaler. Enten er jeg blevet træt og ser ikke så godt nu, men det ser ud til at billedkvaliteten er meget bedre nu.
Kanalskift føles lidt langsommere men ikke så meget at det irreterer.

Hvis det holder er det en vellykket opdatering.

Jeg skal lige sige at jeg intet udstyr har koblet på - Zaptor og direkte til tv med HDMI. Jeg er ikke helt sikker på endnu om ac3 lyd virker ok, hvordan ved man det?

Redigeret af Vanda - 18-Marts-2009 kl. 17:35
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

uhm hvor er fejle zaptor eller onkyo, efter som det har virket før opdate så må det være zaptor, så pleas kom med en løsning nu tak

En workaround er vel HDMI op i fjernsynet og spdif til forstærkeren ;) Men igen det lyder som om at Zaptor og Onkyo ikke kan blive enige.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:52
Jeg hælder nu også til det må være Zaptoren. Jeg havde faktisk samme problem for ca. 1 måned siden. Efter at have prøvet at remove softwaren ca. 3 gange kom der igen liv i Zaptoren. Nu har jeg desværre prøvet 6 gange men uden held.

jb17j : hvor i landet befinder du dig? Jeg bor i Kolding. Tænkte bare det kunne være noget med antenneforeningen.

Redigeret af Sickboy - 18-Marts-2009 kl. 17:53
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:55

ja jeg kan gå direkt op i fjernsyn og og lyd derfra, men så mister jeg noget af lyden den digatale så vidt jeg har forstået, og igen så virkede det før så det må være noget i opdateringe, eller den nye software der er galt med, så nu er jeg ved og hente den nye igen måske det er det der skal til.

kan man hente den gamle software og sætte den i igen, for den var 99% ca fejl fri ved mig.

Mvh Jan B
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 17:57

Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Jeg hælder nu også til det må være Zaptoren. Jeg havde faktisk samme problem for ca. 1 måned siden. Efter at have prøvet at remove softwaren ca. 3 gange kom der igen liv i Zaptoren. Nu har jeg desværre prøvet 6 gange men uden held.

jb17j : hvor i landet befinder du dig? Jeg bor i Kolding. Tænkte bare det kunne være noget med antenneforeningen.

Aalborg

Mvh Jan B
Til top
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 18:30
Jeg kan bekræfte det også virker hvis jeg kører udenom min receiver, men det er ikke en holdbar løsning. De må sgu have pillet ved HDCP i Zaptoren, for det virkede jo før. Og du jb17j har jo en Onkyo. Jeg har en Marantz, så det skulle være meget underligt hvis de begge er "defekte" eller ikke overholder HDCP standarden. Det kan sgu næsten kun være Zaptoren. Jeg har heller aldrig problemer med min PS3 eller TWIX mediestreamer.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 18:36

Det er ikke noget i antenneforeningen, det er handshaking (HDCP) eller lignende mellem boksen og forstærker...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 18:38

måske vi der har de gamle bokse skal skifte til nye??

Mvh Jan B
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 18:39

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Det er ikke noget i antenneforeningen, det er handshaking (HDCP) eller lignende mellem boksen og forstærker...

øhh hvad mener du med det

Mvh Jan B
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 27>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu