|
Ny stereo forstærker og højtaler |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er godt at være hifi nørd. Jeg har også selv været meget kritisk over for kvaliteteten af indspilninger. Med alderen og måske ringere hørelse, er jeg begyndt at nyde musikken mere istedet for at tjekke lydkvalitet. Bilka puklen er flyttet ind hos mig. Min sub står en anelse for kraftigt i lydbilledet. Jeg er nemlig basoman og elsker den lidt ukorrekte lyd mit anlæg gengiver. Når det er sagt synes jeg at en god disskution om lydkvalitet er skønt. Jeg er bare begyndt at interessere mig mere for musikken, istedet for lydkvaliteten. |
|||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg interesserer mig for begge dele. Men ellers god musik som er forkneppet med dynamik komprimering, siger mig fortsat intet. Min svigerfar på 84 som har hørt klassisk siden han var i 30'erne har det fuldstændig ligesådan. Han har ikke noget fancy anlæg, han sætter bare pris på dynamik, og det er selvom han fik delvist ødelagt hørelsen i hans unge dage med og ringe kirkeklokkerne. Istedet for Bilka puklen vil jeg foreslå dig og opleve hvad et rigtigt kraftigt subwoofer setup kan præstere uden puklen. Det hug/stejle impuls respons gør Bilka puklen overflødig, og man vil værdsætte den også kan stoppe igen når signalet stopper. |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
.
Redigeret af DenOrdBlinde - 17-Oktober-2018 kl. 10:27 |
|||
MortenGN
Bruger Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad er det der gør at du synes tower 1723 er bedre end mentor 8? Hvilke kriterier bedømmer du ud fra? Jeg har selv kigget lidt på dem begge nemlig.
|
|||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |