|
Ny surround receiver. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Superdad
Jeg kunne godt være interesseret i din Yamaha til en god pris. Hvor befinder den sig og hvad havde du tænkt dig mht. pris? Send evt. en PB. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Superdad ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Hej Jacob.
Den befinder sig i dragør og jeg tænker prisen skulle være på 4500kr. så 1000kr af nyprisen og den er købt D.14.01-2021. Mvh. Lars.
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Lars
Tak for tilbuddet, har sendt dig en PB. Med venlig hilsen Jacob |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Hvor bliver Pioneers nye modeller af? Sidste års modeller var heller ikke til at skaffe.
|
|
![]() |
|
Superdad ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Hej Jacob.
Af en eller anden årsag kan jeg ikke se din pm. gider du svare på annlars@sundbynet.dk Mvh. Lars.
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Om du vil bygge et nyt skib eller købe en vandvarmer, elektronik, etc. er problematiken den samme.... der er mangel på stål og det indvirker i enhver produktion, desværre..... Bond ![]() |
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
mangel på Chips især HDMI chips er i efterspørgsel.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Hvilken Denon går du og kigger efter? Og er din Yamaha solgt? Jeg har købt en Denon AVR-X2700H i Maj måned, som jeg ikke er tilfreds med.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hej Flemming.
Den er ikke solgt, er du interesseret i en bytte handel?. jeg kan desværre ikke skrive pm, så du kan kontakte mig på annlars@sundbynet.dk Mvh. Lars
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Hej Lars. Jeg har sendt en mail.
Redigeret af Flemming Larsen - 19-August-2021 kl. 09:54 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Tænker du bliver skuffet over Denon. Mere flad og tam lyd, skal man lede længe efter.
|
|
![]() |
|
Når jeg ikke er tilfreds med lyden fra yamahaén, så er det vel bare at prøve sig frem. Lyd er jo smag og behag, så det kan jo være at jeg syntes den lyder godt i mit setup. Tænker du bliver skuffet over Denon. Mere flad og tam lyd, skal man lede længe efter. [/QUOTE]
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |