|
Ny test af pana 42G20E d.d. |
Besvar | Side <1 171819 |
Forfatter | ||
casm
Ny bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 14-April-2010 kl. 15:20 | |
Jeg går også og venter på at den trådløse dims kommer til salg (19 april siges det) imens har jeg dog købt disse http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=791716
Netværk via dit strømstik (næsten trådløst). En løsning som hjemme ved mig fungerer ganske upåklageligt.
Det er begrænset hvad jeg har prøvet af internet tjenester og mht. at køre film/musik fra min server ind på tv'et (TXP42G20ES) har jeg ikke fået det til at fungere. Den brokker sig over at den ikke understøtter fil typen.
Andre der har erfaring med nogle af disse emner ?
|
||
Mvh
Carsten ------------------------------ TX-P42G20ES |
||
Ghidora
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Sendt: 14-April-2010 kl. 19:36 | |
bantam - Har du fået prøvet med en PS3 SLIM?
Går med tanker om at opgradere til G20 men hvis den er direkte dårlig med PS3 som afspiller så duer det jo ikke :X Redigeret af Ghidora - 14-April-2010 kl. 19:39 |
||
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
||
Lorentzen1337
Junior bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:20 | |
Hej jeg har lige et enkelt spørgsmål har siddet og hugget alle menuerne igennem efter den
funktion der skulle gøre at 1.4 HDMI porten (ARC-porten) automatisk skifter over til
en tilsluttet enhed når den tændes, men det virker altså bare ikke med min ps3 den
gider simpelthen ikke at gå automatisk over på hdmi indgangen.
Er det fordi den endnu ikke er opgraderet til 1.4 ps3eren eller hvad er årsagen? I testen fremlægges det bare således: "Den ene HDMI 1.4 indgang tillader også, at der automatisk skiftes til denne, når en kilde er tilsluttet og bliver tændt. Ser du f.eks. TV og tænder din PlayStation som er tilsluttet HDMI2 (som er HDMI ver. 1.4), så skifter G20 automatisk hen på PlayStationen." |
||
Bryann
Bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:52 | |
Det gad mit G20 heller ikke da jeg havde det stående. Jeg har en PS3 slim med den nyeste firmware.
|
||
bantam
Guld medlem Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Sendt: 21-Maj-2010 kl. 22:14 | |
Ups - havde overset dette spørgsmål.
Nej - jeg har ikke prøvet med en PS3 Slim - men nu er den gamle PS3 jo ikke en dårlig BD-afspiller - setup'et (TV + afspiller etc.) skal bare indstilles korrekt - så mon ikke det samme gør sig gældende for PS3 Slim + G20?
Hvis der er nogen lige omkring Viborg, der har en PS3 Slim og en G20 eller VT20 (som ser ud til at opføre sig som G20 med PS3 som afspiller), kan jeg sagtens kigge forbi og komme med et bud på en optimal indstilling.
|
||
/lars
|
||
Besvar | Side <1 171819 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |