Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:26 |
JA skrev:
Kratz skrev:
Super fin anmeldelse ja, og en G20 som man vel må sige lever op til forventningerne.
Jeg er dog også skuffet over sortniveauet og bliver ærligt talt lidt bekymret for hvordan V og VT serierne kommer til at klare sig.
Jeg er godt klar over de fleste forventer de største forbedringer af sort på disse modeller, men også G20 bliver lanceret som et 'infinity black' panel, men overskruet kontrast specification (og ja, viser endnu engang at disse specifikationer kan man ikke bruge til noget).
Synes faktisk det efterhånden er en noget kedelig tendens. Hvert år udråbes sortniveauet til at være blevet forbedret væsentligt i forhold til sidste års modeller indtil en test viser der reelt ikke er sket det store (siden 2008 eller noget i den stil). |
Det er ikke på yderligere sort forbedringen skal ske - men på fadede farver og manglende kontrast ved dagslys. Her er de nye pana klart bedre end Pioneer, Rasmus skriver som jeg ser det at man nu næsten har elimineret problemerne - efter min mening rykker de nye pana langt foran Pioneers gamle plasma. Så mangler vi blot at få løst reflektioner .......
De der hænger sig i sort og glemmer det væsentlige, er blevet hjernevasket.
|
Hvor står det henne i anmeldelsen?
|
|
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:32 |
Anima skrev:
JA skrev:
Kratz skrev:
Super fin anmeldelse ja, og en G20 som man vel må sige lever op til forventningerne.
Jeg er dog også skuffet over sortniveauet og bliver ærligt talt lidt bekymret for hvordan V og VT serierne kommer til at klare sig.
Jeg er godt klar over de fleste forventer de største forbedringer af sort på disse modeller, men også G20 bliver lanceret som et 'infinity black' panel, men overskruet kontrast specification (og ja, viser endnu engang at disse specifikationer kan man ikke bruge til noget).
Synes faktisk det efterhånden er en noget kedelig tendens. Hvert år udråbes sortniveauet til at være blevet forbedret væsentligt i forhold til sidste års modeller indtil en test viser der reelt ikke er sket det store (siden 2008 eller noget i den stil). |
Det er ikke på yderligere sort forbedringen skal ske - men på fadede farver og manglende kontrast ved dagslys. Her er de nye pana klart bedre end Pioneer, Rasmus skriver som jeg ser det at man nu næsten har elimineret problemerne - efter min mening rykker de nye pana langt foran Pioneers gamle plasma. Så mangler vi blot at få løst reflektioner .......
|
|
Det er lige meget hvor der står. JA skal nok udlede og tolke som han nu vil
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:33 |
LoL pioneer bruger så kun et enkelt lag glaspanel eller hvad det nu hedder så reflektioner har forfanden aldrig været det stort problem, samtidigt har deres mørke kuropanel hjulpet utroligt meget på reflektioner, så ud fra anmeldelsen er g20 oppe på pioneer niveau hvad reflektioner angår men ikke bedre. Men JA hvor har du fået din udd. henne vedrørende elektronik, og hvilken butik arbejder du i.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
SVS 5 satelite SVS SB2000
JVC HD750
Sony PS4
|
|
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2052
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:38 |
Flot test af Rasmus. Sad faktisk og blev helt "lun" på G20. Det ser rigtig godt ud. Det eneste jeg er bange for er den brummen som flere incl. mig selv syntes er i overkanten.
PS Undlad nu at skrive at der ingen brummen er TAK
Redigeret af pipper - 01-Marts-2010 kl. 17:38
|
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:43 |
Hej , så fik jeg også læst testen , og en stort tak til Rasmus Larsen ...
Jeg synes altså at det var en rigtig flot test af G20 , og jeg synes at der er en del forbedringer helt generelt ift tidligere modeller. Bla så skriver han at THX profilen giver et fantastisk flot resultat og som er væsentligt bedre end V10 , og med tanke på at V10 var " nummer 2 " efter pioneer på plasma siden , ja så synes jeg da at Panasonic har ramt plet med denne skærm . Så bliver det jo spændende at følge lanceringen af V20 , og se om den rykker yderligere...Jeg skal da ud og se den i 50" ( forhåbentlig ) i næste uge....
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:51 |
Sploink skrev:
Anima skrev:
JA skrev:
Kratz skrev:
|
|
Det er lige meget hvor der står. JA skal nok udlede og tolke som han nu vil
|
Jamen jeg forstår ikke hvordan han kan blive ved med at have lov til at skrive som han vil. Det hjælper absolut ingen.
|
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 17:57 |
det mest utrolige er at han bliver ved, for det hjælper ikke noget og argumenter
det er vil prøvet efterhånden.
men endnu engang en tråd som består af Ja og ikke en test af g20
Redigeret af xcardman - 01-Marts-2010 kl. 17:59
|
|
johnjkj
Guld medlem
Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 18:24 |
Ingen tvivl om at han bevidst vil provokere. Han er også snu nok til kun at gå lige til grænsen, derfor bliver han nok ikke smidt ud.
Modereret af Hother
Redigeret af Hother - 01-Marts-2010 kl. 18:53
|
---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 18:47 |
Ban ham dog, hvor svært kan det være. man må da kunne lave en afstemning om man vil ha ham smidt af det her forum og hvis flertallet siger ja så ryger han, mere demokratisk kan det ikke gøres.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
SVS 5 satelite SVS SB2000
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem
Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 18:56 |
hopgreve skrev:
Hej , så fik jeg også læst testen , og en stort tak til Rasmus Larsen...
Jeg synes altså at det var en rigtig flot test af G20 , og jeg synes at der er en del forbedringer helt generelt ift tidligere modeller. Bla så skriver han at THX profilen giver et fantastisk flot resultat og som er væsentligt bedre end V10 , og med tanke på at V10 var " nummer 2 " efter pioneer på plasma siden , ja så synes jeg da at Panasonic har ramt plet med denne skærm . Så bliver det jo spændende at følge lanceringen af V20 , og se om den rykker yderligere...Jeg skal da ud og se den i 50" ( forhåbentlig ) i næste uge....
MVH |
Samsungs Serie 8 plasma fra 2009 var imo ligeså god som Pan V10, hvorfor glemmer man Samsung? Det er da mere interessant, hvordan Panasonic klarer sig op imod Samsungs plasma end at tale om Pioneerm, efter min mening. Virkelig ærgeligt at Samsung ikke lancerer deres top plasma serie i norden i år
|
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 19:24 |
Det er altid referencen (Pioneer) som er spændende at sammenligne med .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 19:25 |
Leviathan.jk skrev:
hopgreve skrev:
Hej , så fik jeg også læst testen , og en stort tak til Rasmus Larsen...
MVH |
Samsungs Serie 8 plasma fra 2009 var imo ligeså god som Pan V10, hvorfor glemmer man Samsung? Det er da mere interessant, hvordan Panasonic klarer sig op imod Samsungs plasma end at tale om Pioneerm, efter min mening. Virkelig ærgeligt at Samsung ikke lancerer deres top plasma serie i norden i år |
Du har ret, at Samsung B850/850 faktisk vandt 7 ud 10 punkter i Otto's test af de 2.
Vi kan stadige håbe, at Samsung vil sælge deres nye Serie 8 plasma i Norden.
Men det er nok deres LED-LCD, som de satser 110% - derfor er deres plasma åbenbart ikke i centrum desværre.
|
|