recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny test af pana 42G20E d.d. 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy test af pana 42G20E d.d. 

Besvar Besvar Side  <12345 19>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , så fik jeg også læst testen , og en stort tak til Rasmus LarsenClap...
Jeg synes altså at det var en rigtig flot test af G20 , og jeg synes at der er en del forbedringer helt generelt ift tidligere modeller. Bla så skriver han at THX profilen giver et fantastisk flot resultat og som er væsentligt bedre end V10 , og med tanke på at V10 var " nummer 2 " efter pioneer på plasma siden , ja så synes jeg da at Panasonic har ramt plet med denne skærm . Så bliver det jo spændende at følge lanceringen af V20 , og se om den rykker yderligere...Jeg skal da ud og se den i 50" ( forhåbentlig ) i næste uge....
MVH
Spørgsmål ang V20 tror jeg nok. Så nemlig lige at TV2 Vejret havde fået ny skærm: En rædsel af blanke rammelister, efterfulgt af bred sørgerand inden panelet. Er det den nye V20?Shocked
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 19:46
He He , ja den skærm så jeg godt , og den alu grå , det er ikke lige mig...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 19:59
Er der nogen der ved om timeroptagelse er muligt når tv'et er slukket, det står der ikke rigtig noget om?
Get HIFI or die trying c",
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , så fik jeg også læst testen , og en stort tak til Rasmus LarsenClap...
Jeg synes altså at det var en rigtig flot test af G20 , og jeg synes at der er en del forbedringer helt generelt ift tidligere modeller. Bla så skriver han at THX profilen giver et fantastisk flot resultat og som er væsentligt bedre end V10 , og med tanke på at V10 var " nummer 2 " efter pioneer på plasma siden , ja så synes jeg da at Panasonic har ramt plet med denne skærm . Så bliver det jo spændende at følge lanceringen af V20 , og se om den rykker yderligere...Jeg skal da ud og se den i 50" ( forhåbentlig ) i næste uge....
MVH
Samsungs Serie 8 plasma fra 2009 var imo ligeså god som Pan V10, hvorfor glemmer man Samsung? Det er da mere interessant, hvordan Panasonic klarer sig op imod Samsungs plasma end at tale om Pioneerm, efter min mening. Virkelig ærgeligt at Samsung ikke lancerer deres top plasma serie i norden i år Cry 
har også nævnt samsung og andre , men nu har alle tråde været om pan når der er snakket om reference. Synes også det er trist vi ikke ser samsung 8 serie.
deres plasma serie var klart bedre end deres "led"
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

LoL pioneer bruger så kun et enkelt lag glaspanel eller hvad det nu hedder så reflektioner har forfanden aldrig været det stort problem, samtidigt har deres mørke kuropanel hjulpet utroligt meget på reflektioner, så ud fra anmeldelsen er g20 oppe på pioneer niveau hvad reflektioner angår men ikke bedre. Men JA hvor har du fået din udd. henne vedrørende elektronik, og hvilken butik arbejder du i.

Det er nu nok de færreste debattører i dette forum som decideret har en uddannelse indenfor Radio/Tv Branchen, men det har nu heller aldrig været en forudsætning for, at kunne debattere herinde, og er heller ikke det væsentligste. Fordi man har en uddannelse, er man ikke automatisk højere stillet, det er måden man præsenterer sig selv og sine holdninger på. JA falder jo nok igennem på de punkter, omend han en gang imellem er inde på noget af det rigtige.

Redigeret af vasif - 01-Marts-2010 kl. 20:08
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:12
Hvad er der enlig grund til at pana er ikke kommet med 60 og 65 tommer til fornuftige penge....så vit jeg kan se så er der kun LG der har dem for ca 15.000-20.000 kr

jeg har elers haft plan at opgradere til en af de ny modeler men nu når de ikke er nogen 60 eller 65 til fornuftig pris bliver der ikke til noget Angry

PS: jeg har flyttet mit inlæg i den anden tråd om pana 2010 modeler  da den pase bedere der  ... sorry Embarrassed

Redigeret af sani - 01-Marts-2010 kl. 20:16
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:18
Vasif

det har du ret i
problemet er manden gang på gang udtaler sig om noget han ingen viden har omkring.
måske derfor han spørger efter en uddannelse.
han har vil skrevet på 9 sider om pioneer, og udfra det han fortæller tror jeg faktisk aldrig han har set en 5090H i isf eller en krp model i pure.
jeg har da også skrevet nogle fejl, det har vi alle.
men da ikke gang på gang.

at genskin er et problem for ham og andre, fair nok. Men side op og side ned
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:27
vasif jeg skriver dette fordi de udtalelser han kommer med og den måde han føler sig bedre vidende end folk som har styr på det og som arbejde med disse ting til dagligt, så var jeg bare nysgerig for hvordan han har tilskuet sig disse egenskaber, hvor han har lært om billedekvalitet mv.

Redigeret af Sigida - 01-Marts-2010 kl. 20:27
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 20:50
Jeg har det bare sådan, at han med hans udtalelser, som mange gange er skudt i luften, og decideret forkert, for mig ikke ville fremstå mere, eller mindre troværdigt, fordi han havde en uddannelse bag, simpelthen fordi hans synspunkter mange gange ikke stemmer overens med det faktuelle.  Dog har han da også sine gode synspunkter, men de bliver dog for det meste overskygget af de mindre gode. Han har trods alt rusket op i nogle ting, som har været godt og sundt for debatten, men det er så ofte gået lidt over gevind fra hans side, hvilket egentlig er ærgeligt.

Redigeret af vasif - 01-Marts-2010 kl. 20:54
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 21:12
Vasif det er gas med hans udd. for han kan umuligt ha en på dette område. Problemet med JA at han postulere om alt uden at have sine argumentationer iorden eller have et grundlag for dem ved  at have udtalelser fra fagmennesker og det at han ikke kan lytter til hvad andre har at sige. og han sniger sig altid udenom de spørgsmål han ikke har lyst til at svare på.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Vasif det er gas med hans udd. for han kan umuligt ha en på dette område. Problemet med JA at han postulere om alt uden at have sine argumentationer iorden eller have et grundlag for dem ved  at have udtalelser fra fagmennesker og det at han ikke kan lytter til hvad andre har at sige. og han sniger sig altid udenom de spørgsmål han ikke har lyst til at svare på.

Hehe, det har du helt ret i.
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Er der nogen der ved om timeroptagelse er muligt når tv'et er slukket, det står der ikke rigtig noget om?
Jeg kan kun få det til at virke ved at fjernsynet er tændt når den programmerede optagelse starter (Jeg kan så slukke fjernsynet mens optagelsen fortsætter).

Hvis jeg programmerer en optagelse, og fjernsynet er slukket når optagelsen skulle starte, bliver der ikke optaget noget....virkeligt irriterende Angry....med mindre vi her snakker om en fejl 40 fra min side Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 19>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu