|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
edit. Redigeret af Naite22 - 27-Oktober-2007 kl. 04:36 |
|
![]() |
|
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Men kan den klare 1080P??? Har hørt at alle HD-afspillerne endnu ikke kan køre 1080P, "kun" 1080i... Men man vil jo for hulen gerne have toppen af toppen, når nu det er HD. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Ja, XE1 kan godt, og har altid kunnet, klare 1080p. Du har hørt forkert...
|
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Naite22, Det er lillebroren E1 som "kun" kan klare 1080i. Det er skam også en dejlig maskine til en god pris. Har man ikke behov for 1080p output er det et godt valg. 2.5 firmwaren er nu frigivet til XE1 og 1080/24p output fungerer glimrende. Endnu et godt argument for at købe en XE1 /Halsted |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Prøv at se her: http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=17& amp;t=23992 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Bjur, Det ser ud til at det virker ud fra de både den danske og den engelske tråd som der linkes til. Jeg tror jeg må hjem og prøve. Det kunne være så fedt hvis det virker Så har min Kiss nemlig udspillet sin rolle /Halsted |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Du må lige skrive hvordan det går
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Cool... Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg ved faktisk ikke dette. Hvordan opdaterer man sådan en maskine med den nyeste firmware!? Er det sådan at den bare skal kobles til nettet, og gør det så selv når man tænder for den? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, den kan enten opdateret løbende hvis den er tilsluttet til nettet (ved faktisk ikke om den har en ethernetport).
Ellers går man bare ind på producentens hjemmeside og downloader nyeste firmware, brænder den og smækker den i sin maskine! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Toshiba´s HD DVD afspillere opdateres via ethernetporten. Alternativt - har jeg ladet mig fortælle - kan man få opdateringen på en CD-ROM. Det sidste er vist kun i England. Selv er jeg tilmeldt Toshiba´s e-mails service, hvor de oplyser op nye opdateringer. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Denne gang er det faktsik blevet muligt at hente et image - har selv gjort det. Instruktioner her - på side 2 får man endda at vide hvor man kan hente et image Bemærk at denne opdatering sker i 2 omgange - har forvirret en del som troede at deres Tosh var gået defekt. When you 1st turn the machine on after the update, a 2nd update will start, and the machine will turn off for a 2nd time. This is normal for this update. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle glade Toshiba XE1 ejere Nogen der har installeret firmware 2.5.1 med succes? /Halsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |