|
Ny udbyder i stedet for Yousee |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står her, at det kun er pakker - ikke Frit valg. https://www.fibia.dk/media/2747943/17128_fibia_kanaludbud_sjaelland-og-øerne_web_feb19_lge.pdf Jeg havde den lille pakke, men har nu kun DR via Apple tv. Edit: der står dette om Frit valg: Kanalen kan alternativt tilkøbes enkeltvis eller via temapakker. Det betyder måske at kanalerne kan fås som DVB-C, men jeg ved det ikke, da jeg kun havde grundpakken.
Redigeret af Brixen - 01-Januar-2020 kl. 19:23 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
cos68
Bruger Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, tak. Tror desværre man skal have boks for at få frit valg så, men det vil et opkald til deres kundeservice jo nok kunne afgøre. |
||
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Boxer tv, hvilken giver adgang til bland selv kanaler direkte på fjernsynet, uden krav om en besværlig boks og ekstra fjernbetjening.
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hejsa. Jeg har Yousee Grundpakke med bland-selv. Pris 405 kr. i måneden. Vi har 2 TV i hjemmet - begge med smart-tv og Apple TV 4k. Jeg har nu set på vores behov for programmer, og kan dækkes af streaming: 1. DR programmerne som er gratis 2. TV2 til 49 kr. 3. Dplay til 99 kr. Altså noget billigere end Yousee, hvorfor vi formentligt opsiger Yousee. Men vi mister muligheden for at optage programmer og "Start forfra". "Start forfra" kan vi sagtens undvære, men muligheden for at optage programmer har vi været glade for. Men hvordan er det med streamingtjenesterne. Bliver live-udsendelserne gemt med mulighed for at se dem senere?
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boxer kører over antenne nettet, så hvis du har et fjernsyn der kan optage på en ekstern hdd, er problemet løst.
Eneste udfordring er naturligvis, hvis du skifter tv. Så er det ikke sikkert at du kan overfører de gemte optagelser.
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Du kan optage 99% af DR og TV2 Play med PC programmet TV4ever. Det er en såkaldt extension to Chrome Browseren. Den har hidtil været gratis, men de arbejder på en udvidet betalt version. Og jeg ved så ikke, hvordan forskellen mellem den Gratis og Betalte version bliver i fremtiden. Her er et link: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-Januar-2020 kl. 15:35 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |