recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nybyggeri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nybyggeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
weirdo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér weirdo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nybyggeri
    Sendt: 05-Oktober-2020 kl. 12:14
Hej kære recordere!

Jeg har været turen forbi Hifiklubben, men det er total "dumme" hvad angår guide/hjælpe.
Jeg tænker at jeg måske kan få en bedre vejledning herinde.

jeg skal have indbygningshøjtalere i loftet i køkken/alrum.. jeg har kigget på Dali H120 dertil.
Over køkken ø kommer der ovenlys vindue, så der kan de ikke placeres... hvor ville i placere dem? 
Drejer sig om 2 stk.



Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af weirdo weirdo skrev:

Hej kære recordere!

Jeg har været turen forbi Hifiklubben, men det er total "dumme" hvad angår guide/hjælpe.
Jeg tænker at jeg måske kan få en bedre vejledning herinde.

jeg skal have indbygningshøjtalere i loftet i køkken/alrum.. jeg har kigget på Dali H120 dertil.
Over køkken ø kommer der ovenlys vindue, så der kan de ikke placeres... hvor ville i placere dem? 
Drejer sig om 2 stk.




Synes det er en lidt mærkelig holdning du kommer med. Hvad er det du synes de ikke kan hjælpe med? Tror det ligger i at du skal betale for et løsningsforslag som de udarbejder for dig, og måske vil du ikke betale denne ydelse.

Har du prøvet en anden afdeling?

Nu ved jeg ikke hvilken afdeling du har spurgt, men hos Åboulevarden har jeg kun haft de bedste oplevelser og vejledning i forbindelse med nye B&W indbygningshøjtalere, TV og sourround anlæg i mit nye hus.


Redigeret af LofterPalle - 06-Oktober-2020 kl. 07:50
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 20:06
det er vel en OK hvis det er det han har oplevet

Har iøvrigt samme oplevelse, de lever lidt i deres egen verden .....
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 09:00
Der er jo flere ting, der skal tages hensyn til, og som ikke fremgår af plantegningen.

Hvordan er hældningen på loftet - er det plant, eller er der loft til kip ?

Jeg vil tage udgangspunkt i hvordan spisebordet skal placeres. Så vil jeg placere højtalerne, så du får en god stereooplevelse fra din favoritplads ved spisebordet, og så højt som muligt. Det er sådan jeg har gjort.

Konkret forslag kunne være en højtaler i køkkenet og en ved pejsen, eller at de placeres i samme akse i forlængelse af ydermuren ved gangen.

Overvej muligheden for at trække kabler til terrasserne også ...

Hvor er facacen mod vejen ? ... jeg undrer mig bare over at indkørsel til garagen ikke hænger sammen med indgangen...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu