|
Nye højttaler med basport på bagsiden ? |
Besvar | Side <1234 8> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold da op. USB kabel til 400 kroner. Det er godt at der er nogen der holder gang i branchen. Klaus
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
400kr er på ingen måder high end hvad prisen angår Redigeret af gasolin - 26-Februar-2021 kl. 20:39 |
||
wamsler
Bruger Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvad betyder B-Stock ? Jeg tænker om man så kan reklamere over den fejl?
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
1 gang om året køber vi alt ved Audiovector de kalder B stock
De har en vild kvalitets kontrol, så er der noget er det mikroskopisk. Vi har solgt 30-40 sæt og har ikke fundet noget på noget, eller hørt om nogle der har fået noget.
Eks. Hvis de ved en fejl kommet til at sende et sæt sorte i stedet for hvide til en kunde, og de sendes retur uden at have været åbnet er det er B stock. Da den har været ude af deres hænder. Osv.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
400 kroner er dyrt og du kan ikke høre forskel med mindre at du sammenligner med et defekt kabel. De to andre beviser at snakeoil er guld værd! Klaus
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er vel næsten dyrere end guld ;)
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yamaha NS-555 og NS-777 har refleksporten bagpå. Der må vel kunne findes andre med bagudvendt refleksport? Da jeg købte mine fik jeg at vide, de ikke mere kunne købes i DK!! Det var de sidste, som Tricomp kunne få hjem... Kan nævnte højttalere stadig købes i DK alligevel, så er tilslutningsterminalerne altså placeret ret højt oppe på dem, i modsætning til mine gamle Jamo CBR 1302. Den ene ledning skulle lige forlænges vha. en stump ledning og en samlemuffe, da anlægget ikke kan flyttes hvorfra det står nu.
Og skulle diskanten være rigelig høj, kan man vel bare justere lidt på Treble-knappen. Det er vel det, den er der til? Men de seneste indlæg kunne da flyttes over til "Den store kabeltråd"!
Redigeret af mnielsen - 27-Februar-2021 kl. 10:13 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fremragende idé. Just for info, mine Buchardt S300 Mk.2 har også basport henne agter. Og selvom der er en meget flot bas på mine højtalere, sidder jeg ikke med tilbagestrøget hår fra basporten.
Redigeret af Hother - 27-Februar-2021 kl. 10:42 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næh... Men nu er refleksporten jo også, som nævnt BAGPÅ! Mine højttalere er dem på billedet herunder. 777'erne var lige voldsomme nok i kabinetstørrelsen, såderfor valgte jeg 55'erne i stedet for.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dynaudio Excite X14 har også basport på bagsiden.
|
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor er det et problem?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det jo luft der flyttes, der skaber lyden. Synes selv det er skønt når man fysisk kan mærke dybbas, foretrækker dog større enheder vs basport. Men virkningen er den samme, bassen går direkte i mellemgulvet og giver en fysisk oplevelse ligesom når man er til live koncert.
|
||
Besvar | Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |