recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nye produkter - Hvad kan man kræve?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnye produkter - Hvad kan man kræve?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af betho betho skrev:

Rasmus:
 
På mig virker du frygtelig konfliktsky. Hvorfor bruger du 10 min. i telefonen på at undskylde dig selv. Hvorfor bruger du så meget tid, i den her tråd, på at undskylde dig selv?
 
Hvad er egentlig årsagen til, at du giver op. Kaster håndklædet i ringen, uden at undersøge om problemet er generelt, eller om det er "mandagsmodeller" du har?
 
Det virker således temmelig ligegyldigt at bede om en vurdering her inde, hvis du alligevel har bestluttet dig for ikke at gide at gøre andet end returnere varerne?
 
Løsningen er: Gå ned og få et nyt sæt. Åben dem i butikken. Er problemet der stadig, SÅ kan du returnere varen. OG efterfølgende tage kontakt til producenten, og spørge om det er standarden... For på nuværende tidspunkt, så ved du faktisk ikke andet, end at du er har det "ih så åh" så skidt med at have en holdning til, hvordan ting skal se ud. LOL
 
Og fortæller man ikke de rette folk, at der en fejl, så lærer de heller ikke at rette op på den.
 
For det første DALI er informeret omkring problem stillingerne.
 
Issuet har altid været returnere / beholde hvor jeg har været tæt på at beholde dem.
 
Jeg har ikke været undskyldende i telefonen, men jeg har pointeret at fejlene var små der var bare mange, fordi jeg IKKE gider sætte mig i bilen, køre 200km (Tur-Retur) for at blive afvist af en bytte sag.
 
Konflikt sky, ved jeg sgu ikke, men hele mit job er drama og konflikter, tror egentligt bare jeg gerne vil have roen når jeg kommer hjem, og ikke gider bytte cirkus og problemer (tro mig efter 3 flytninger på 5 mdn hvor et nyistandsat hus man lejer efter 14 dage vise slem skimmel, og et nybyggeri, hvor jeg har haft tømrer og andre håndværker rendende i 3 mdn for at rette fejl som gulve der skal omligges, elementer der skal skiftes ud.. så får man nok af UDBEDRING - og nej ingen af de fejl var SMÅ)
 
med hensyn til at søge psykolog.. tror måske du skal læse tråden.. fremlægger en problemstilling.. vil bare have et simpelt svar om folk bytter pga. optiske fejl på højtalere, og om det er normalen.
har INTET problem med at købe et BILLIGT produkt med fejl, har masse af dem, men har noget imod at betale 2xpris for et produkt pga. design, og så modtage noget som repræsentere et produkt til væsentligt ringere værdi.
 
ønsker hverken at male DALI eller HIFIKLUBBEN negativt i denne sag, da jeg ikke ved hvad barren er for sådanne produkter, jeg ved det seriøst ikke. efter at have været i B&O i mange år, så kan man være "overflade" miljøskadet.
 
så reelt bare.. bytter folk for sådan noget eller ej.. acceptere de småridser såfejl. men nevermind.
 
Men som sagt tidligere TRÅD Lukket.... ønsker ikke at starte en diskussion klub.


Redigeret af Rasmusdc - 07-December-2011 kl. 13:44
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

JEG tror som jeg skriver, personligt ikke DALI kan gøre det bedre. jeg ville egentligt bare vide om folk normalt accepterede optiske fejl på en højtaler.
 
A'hva'? Hvis man er en seriøs producent, så laver man sgu sine ting 100%! Mener du seriøst at DALI tillader småfejl på deres produkter? Jeg tror nærmere at de har en crappy underleverandør og/eller dårlig kvalitetskontrol...
 
M.v.h.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:


A'hva'? Hvis man er en seriøs producent, så laver man sgu sine ting 100%! Mener du seriøst at DALI tillader småfejl på deres produkter? Jeg tror nærmere at de har en crappy underleverandør og/eller dårlig kvalitetskontrol...
 
M.v.h.

Hvordan hænger det udsagn sammen?
Hvis det skyldes en dårlig underleverandør eller dårlig kvalitetskontrol, tillader man netop småfejl.
Hvis man ikke tillader de små fejl, skifte man underleverandør med det samme, og man har en ordentlig kvalitetskontrol fra starten.

Jeg håber desuden den omtalte HT her i tråden, blot er en mandagsmodel. Deres øvrige HT'er plejer at være ok finishmæssigt, inden for deres respektive prisklasser.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

For det første DALI er informeret omkring problem stillingerne.
 
Og de svarede?

Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:


ønsker hverken at male DALI eller HIFIKLUBBEN negativt i denne sag, da jeg ikke ved hvad barren er for sådanne produkter

Har de da ikke svaret?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu