|
Nye trådløse in-ears |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Marts-2021 kl. 15:45 |
||
er her nogen der har erfaringer med dem her ?
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tvivlsomt
|
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan jeg give stavekontrollen ansvaret for den
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Av........ Klaus :-)
|
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er glad for min Sony, det eneste er at de er noget følsomme i vind når man bruger nosse cancelling eller ambient Sound kan det godt suse noget hvis man går ude i blæsten, hvis man slår de ting fra er der ikke noget.
|
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som du allerede kan læse i denne tråd, er vi flere der er glade for vores Jabra Elite 75T.
Jeg bruger dem stadigvæk dagligt under træning, kontor og transport (cykling). Redigeret af Axlon - 20-Marts-2021 kl. 13:19 |
|||
Mvh Jesper
|
|||
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg er på jagt efter mit første sæt in ear, det er en jungle. Jeg har umiddelbart snævret feltet ind til
Sony WF-1000XM3, jabra 75t og b&o e8. Er her nogle gode/dårile erfaringer ? |
|||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar. Jeg endte med at købe et par AirPods Pro. De sidder godt (jeg fik lov til at prøve en kollegas) og spiller godt sammen med alle mine Appleprodukter.
|
|||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan ikke bruge apples almindelige kablede høretelefoner ret længe af gangen uden at få ondt i øret, men airpod pro kan jeg bruge en hel dag uden udfordringer. De er lidt en kombination af Apples billige og "rigtige" in-ears. Gummi-kappen går ind i øregangen, men de skal ikke "vrides" på plads ligesom mange andre in-ears. Det er lidt svært at forklare, men de fingerer ret godt. Jeg har ikke brugt dem på cykel endnu, så det kan jeg ikke sige meget om, men på løbeture fungerer de fint. Der er noget noise-cancelling jeg skal have slået fra da det kan give nogle lidt mærkelige lyde engang imellem når jeg løber.
|
|||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der nogen der kan anbefale et sæt ti under, lad os sige 1000,-, som kan holde vindsus effektivt ude fra cykling?
Eneste måde jeg normalt kan cykle og høre musik er med en hue der dækker hele øret og øreproppen. Det virker, men kun om vinteren :)
|
|||
hifreak
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, var også lige på nettet og læse lidt om min mp3 afspiller, der er åbenbart nogle problemer med Bluetooth forbindelsen, så jeg må nok ud at investere i noget andet. Tak for svar
|
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |