JesperLund skrev:
Kunne man forestille sig at en seriøs forhandler som SVP er mere kritisk end andre forhandlere i den henseende? (til gavn for kunderne). |
SVP er meget seriøs og har fremragende kundeservice, men selv de kan levere dårlige medier når de får en sending dårlige mediier fra deres leverandør; dette er rapporteret for Taiyo Yuden 8x DVDR medier fra SVP for et stykke tid siden i club.cdfreaks.com Blank Media forum.
mgmg skrev:
Det jeg mente var, hvad jeres erfaring med div. forhandlere? F.eks. står jeg for at købe +R hos Burnalot. Er der nogen af jer, der har nylige dårlige erfaringer her fra? |
Tja, jeg købte nogen 50stk Verbatim 16x DVD+R (Made in India) fra BurnaLot og WeSellCD i maj i år, og det er dem jeg har haft nogen problemer med, f.eks. overflade defekter ved yderkanten af skiven.
Jeg har ikke noget statistisk belæg for at mene, at BurnaLot/WeSellCD skulle være dårligere (eller bedre) end andre på dette punkt, men hvis man er bange for at få en masse ens medier der ikke er så gode, så kan man jo f.eks. bestille i forskellige cakebox størrelser fra samme forhandler, eller bestille fra forskellige uafhængige forhandlere - f.eks. i Tyskland, Sverige, England.
Da produktion og salg af blanke DVD medier og DVD brændere efterhånden har så lav en profit margin, så bliver der hugget en hæl og klippet en tå hist og pist i produktionen i forhold til tidligere efter hvad jeg kan vurdere.
Vi kan desværre ikke både få utroligt lave priser og samtidig bevare høj kvalitet.
Redigeret af DrageMester - 07-November-2006 kl. 22:42