recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 32" LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 32" LCD TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 19:20
Jeg håber ikke det er pga. det med fejlprocenten, fordi det er altså langt fra at de andre mærker sådan går i stykker i tide og utide... Har selv Panasonic og er super glad for det mærke.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af marty marty skrev:

Jeg takker for alle svarene :)

Valget er faldet på W5500'ern :)

Husk at sætte Tv'et til "Cinema", for det giver det bedste og mest naturlige billede.

Til Strange: Jeg sidder netop med en 42" X10, og Sony  32" Sony E5520 i soveværelset. I bund og grund er der meget lidt forskel på de to skærme. Sony'en kræver dog ret omfattende justeringer for at nå X10, men det kan bestemt lade sig gøre. Jeg ville personligt også anbefale et Panasonic Plasma, men det primært grundet pris og størrelse.

Redigeret af vasif - 26-Januar-2010 kl. 19:40
Til top
marty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 19:39
Tror du jeg vælger fjernsyn udelukkende ud fra fejlprocenten? :)
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 08:24
Marty:

Nej, det tror jeg ikke, men så er det mig endnu mere ubegribeligt at du vil betale så meget mere for en Sony når Panaen alt i alt er bedre... Selvom den Sony der snakkes om her er en af de gode.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Marty:

Nej, det tror jeg ikke, men så er det mig endnu mere ubegribeligt at du vil betale så meget mere for en Sony når Panaen alt i alt er bedre... Selvom den Sony der snakkes om her er en af de gode.

Gør det fysisk ondt på dig, når andre køber et LCD tv i stedet for et plasma tv? Tongue

Folk må da have lov til at købe hvad de vil, og ikke alle behøver at være enige i dine meninger eller prioriteringer. Wink

@marty: tillykke med dit nye tv! Smile
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 10:51

Marty:

Jeg er ikke enig i at X10 er bedre som sådan. Jo på nogle punkter, men ikke på andre. Som sagt, kræver det ret omfattende justering, men et eksempel er farvegengivelsen, som via Sony's hvidbalance-menu kan rettes til, så farvengengivelsen faktisk er mere korrekt og naturlig end X10, som mangler RGB-justering. Det er dog en helt anden snak, og det kræver mere tid til at sammenligne dem, men jeg kan bestemt godt forstå, at man anbefaler X10, da der prismæssigt ikke findes bedre.

Redigeret af vasif - 27-Januar-2010 kl. 11:04
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 10:51
Hvem siger de bliver nødt til at være enige? Det er vel fair nok lige at fortælle om alternativer Smile

Vi kan sagtens blive enige om at Sonyen på visse punkter kan konkurrere med Panaen, og den model der her snakkes om har jeg selv set og ser imo fin ud.. Men prisforskellen er jo i netop tilfælde imellem disse to TV værd at tage i betragtning. At jeg (og andre) så synes at Panaen uanset hvad er et bedre tv er hvad det være vil.

Jeg har skam også selv lcd...Men ikke som primært TV Wink
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 11:34
Nu bliver situationen jo lidt mere speget af, at de fleste af Panasonics serier findes både som PDP og som LCD...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 12:12
Det har du ret i, men jeg tror at folk ved at når man siger Panasonic så er plasma implicit... Men ja, du har da ret... X10 som der snakkes om her laves mig bekendt dog ikke som lcd tv.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:20

Det har du ret i, men jeg tror at folk ved at når man siger Panasonic så er plasma implicit... Men ja, du har da ret... X10 som der snakkes om her laves mig bekendt dog ikke som lcd tv.
Der tager du jo så fejl. Som sagt fíndes stort set samtlige PDP serier også som LCD serie: V10, G10/15, S10 og sør'me også både X10 og C10. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:31
Du har ret, forkert formuleret af mig....men de er jo ikke så udbredt i DK. Jeg mener man kan ikke i en almindelig butik (Fona osv.) finde en V10 lcd X10 lcd osv... Eller er det noget der er gået mig forbi. I min optik synes jeg det er meget normalt at når man nævner panasonic tænker man plasma.... Men det kan være det bare er mig :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu