|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Jeg håber ikke det er pga. det med fejlprocenten, fordi det er altså langt fra at de andre mærker sådan går i stykker i tide og utide... Har selv Panasonic og er super glad for det mærke.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Husk at sætte Tv'et til "Cinema", for det giver det bedste og mest naturlige billede. Til Strange: Jeg sidder netop med en 42" X10, og Sony 32" Sony E5520 i soveværelset. I bund og grund er der meget lidt forskel på de to skærme. Sony'en kræver dog ret omfattende justeringer for at nå X10, men det kan bestemt lade sig gøre. Jeg ville personligt også anbefale et Panasonic Plasma, men det primært grundet pris og størrelse. Redigeret af vasif - 26-Januar-2010 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
marty ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Tror du jeg vælger fjernsyn udelukkende ud fra fejlprocenten? :)
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Marty:
Nej, det tror jeg ikke, men så er det mig endnu mere ubegribeligt at du vil betale så meget mere for en Sony når Panaen alt i alt er bedre... Selvom den Sony der snakkes om her er en af de gode. |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Gør det fysisk ondt på dig, når andre køber et LCD tv i stedet for et plasma tv? ![]() Folk må da have lov til at købe hvad de vil, og ikke alle behøver at være enige i dine meninger eller prioriteringer. ![]() @marty: tillykke med dit nye tv! ![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg er ikke enig i at X10 er bedre som sådan. Jo på nogle punkter, men ikke på andre. Som sagt, kræver det ret omfattende justering, men et eksempel er farvegengivelsen, som via Sony's hvidbalance-menu kan rettes til, så farvengengivelsen faktisk er mere korrekt og naturlig end X10, som mangler RGB-justering. Det er dog en helt anden snak, og det kræver mere tid til at sammenligne dem, men jeg kan bestemt godt forstå, at man anbefaler X10, da der prismæssigt ikke findes bedre. Redigeret af vasif - 27-Januar-2010 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvem siger de bliver nødt til at være enige? Det er vel fair nok lige at fortælle om alternativer
![]() Vi kan sagtens blive enige om at Sonyen på visse punkter kan konkurrere med Panaen, og den model der her snakkes om har jeg selv set og ser imo fin ud.. Men prisforskellen er jo i netop tilfælde imellem disse to TV værd at tage i betragtning. At jeg (og andre) så synes at Panaen uanset hvad er et bedre tv er hvad det være vil. Jeg har skam også selv lcd...Men ikke som primært TV ![]() |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Nu bliver situationen jo lidt mere speget af, at de fleste af Panasonics serier findes både som PDP og som LCD...
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har du ret i, men jeg tror at folk ved at når man siger Panasonic så er plasma implicit... Men ja, du har da ret... X10 som der snakkes om her laves mig bekendt dog ikke som lcd tv.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
![]() |
Du har ret, forkert formuleret af mig....men de er jo ikke så udbredt i DK. Jeg mener man kan ikke i en almindelig butik (Fona osv.) finde en V10 lcd X10 lcd osv... Eller er det noget der er gået mig forbi. I min optik synes jeg det er meget normalt at når man nævner panasonic tænker man plasma.... Men det kan være det bare er mig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |