recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 37", men hvilket...?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt 37", men hvilket...?!

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af Beno Beno skrev:

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

vi er godt trætte af vores Panasonic 37PV60E med de skide lorte blæsere, de larmer ALT for meget til at det er noget man gider at bruge 16.500kr på - nu skal det retur og så køber vi nok 37PV500.

ved i om der er blæsere i det, for skal ihvert fald aldrig mere ha' et tv med det monteret....

Lyder ikke betrykkende....!

T-man og daj72, hvad har I at sige til denne kommentar?? I har ingen problemer med blæserstøjen på Jeres Panasonic, eller...??

Det eneste jeg hører til blæseren er når TV'et starter op/tænder, så kan blæseren høres, men den falder til ro efter 1-2 sek. Og så kan den kun høres hvis lyden er MEGET lav, næsten helt slukket eller hvis man VIL høre den er der, når lyden er så lav.

Konklusion: Jeg har ingen problemer med blæseren.

Best Regards
Dan
Til top
T-man Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Marts-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 19:40

vi er godt trætte af vores Panasonic 37PV60E med de skide lorte blæsere, de larmer ALT for meget til at det er noget man gider at bruge 16.500kr på - nu skal det retur og så køber vi nok 37PV500.

ved i om der er blæsere i det, for skal ihvert fald aldrig mere ha' et tv med det monteret....

T-man og daj72, hvad har I at sige til denne kommentar?? I har ingen problemer med blæserstøjen på Jeres Panasonic, eller...??

Jeg har ingen problemer med blæserne. Kun at den ene skraber på et sted, så måske det skal byttes. De larmer ikke nævneværdigt synes jeg. Den skraber først på når tv er blevet gennemvarmt.

Jeg har købt det hos Expert i Rødovre. Billede af det kan du se her: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1118170_l14/index.ht ml

Hilsen Thomas

Panasonic DMR-E20

Panasonic TH-37PV60E

JVC DR-MH300SE

JVC RX-D701S
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Hej

Er på jagt efter et nyt TV og et 37" burde passe til stuen, men hvilket?? Vil ofre max 20k på det og er egentlig ligeglad om det er LCD eller plasma - det skal bare helst være sort... Har kigget på panasonic TH-37PV60E. (som dog ikke er sort) Nogen der har erfaringer med denne model? Og hvad med Pioneer, findes der nogle modeller i 37" fra dem? Sony Bravia (i fælleskøbet) findes ikke i 37", kommer det måske senere..? Og mht. til fælleskøb så bryder jeg mig ikke om Samsung xxR72 modeller...    Samsung LE-40M71B er derimod topfed, nogen der ved om den model kommer i 37"??

Beno

Hvad med at kigge på JVC LT-37M60, det er verdens første med sportsvenlig panel, det vil sige en halvering af billedfrekvensen fra 20 ms til 10 ms, langt mere synlig end lavere response speed, som på denne skærm er 10 ms.

Skærmen har kortlæser med gengivelse af stillbilleder og video i høj opløsning.

Skærmen kan købes følgende steder, Expert/2tal, Speakers Corner eller Godpris.dk til favorabel pris.

Hvilke muligheder er der for åt tilslutte pc og bliver det godt med denne skærm?

Mvh.
Baloo55
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 20:20

På JVC LT37-M60 er der et vga-stik (tror jeg det hedder) og kompatible opløsninger er: 640x480, med vertikal frekvens på 60,0 Hz og horizontal frekvens på 31,5 Hz og den nok mere interessante opløsning 1024x768 med vertikal frekvens på 60,0 Hz og horizontal frekvens på 42,0 Hz.

Om man også kan bruge DVI => HDMI tilslutning ved jeg ikke.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
T-man Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Marts-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2006 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af T-man T-man skrev:

Jeg har ingen problemer med blæserne. Kun at den ene skraber på et sted, så måske det skal byttes. De larmer ikke nævneværdigt synes jeg. Den skraber først på når tv er blevet gennemvarmt.

Jeg har købt det hos Expert i Rødovre. Billede af det kan du se her: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1118170_l14/index.ht ml

Jeg har været nede hos Expert idag, og får et nyt fjernsyn leveret på mandag. Men under normale omstændigheder larmer blæserne ikke særlig meget. Min hdd-optager som står i et skab med glaslåger, larmer mere.

Pana´en leverer meget flotte billeder fra analog kabel-tv.

Redigeret af T-man - 03-Maj-2006 kl. 23:06
Hilsen Thomas

Panasonic DMR-E20

Panasonic TH-37PV60E

JVC DR-MH300SE

JVC RX-D701S
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 21:51

Har haft mit 42PV60E kørende i 2 timer nu - jeg kan ANE blæserne hvis jeg slukker for lyden og står ½ meter fra tv'et.

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:27

[/QUOTE]

Har haft mit 42PV60E kørende i 2 timer nu - jeg kan ANE blæserne hvis jeg slukker for lyden og står ½ meter fra tv'et.

[/QUOTE]

det lige det jeg ikke gider......gider simpelthen det der susen i ørerne. nu har jeg bytte mit PV60 til et PV500 som skulle være "lydløst" og bedre, fik det til en go' pris.

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:30

det lige det jeg ikke gider......gider simpelthen det der susen i ørerne. nu har jeg bytte mit PV60 til et PV500 som skulle være "lydløst" og bedre, fik det til en go' pris.

Forstå mig ret - med lyden slukket og hovedet ned i blæserne kan jeg kun lige høre en svag summen - 1 meter fra tv'et kan jeg INTET høre.

Til top
Hund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:35

Undskyld mig, men at mene at det TV larmer, får mig til at tænke på eventyret om Prinsessen på Ærten.........

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af Hund Hund skrev:

Undskyld mig, men at mene at det TV larmer, får mig til at tænke på eventyret om Prinsessen på Ærten.........

Jamen det TV ER også som et rent eventyr

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Hund Hund skrev:

hvad mener du??? når jeg nu siger at vi kan seriøst høre det fra 3-4 m afstand når lyden er langt nede (pga lige lagt små børn til ro) og der så kommer en stille episode så kan vi rent faktisk hører dem......!! måske der så er en fejl, er det nogen som kan bli lavet hvis man sender det ind???

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:53

hvad mener du??? når jeg nu siger at vi kan seriøst høre det fra 3-4 m afstand når lyden er langt nede (pga lige lagt små børn til ro) og der så kommer en stille episode så kan vi rent faktisk hører dem......!! måske der så er en fejl, er det nogen som kan bli lavet hvis man sender det ind???

Selvfølgelig er det en fejl.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu