Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hund
Junior bruger
Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 22:56 |
Det var ikke for at fornærme - for der MÅ være noget galt med det TV, for mit siger ikke en lyd, altså bortset fra en lille summen som J.F.L skriver, som ikke kan høres ved alm lyd.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
J.F.L
Guld medlem
Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:02 |
Hund skrev:
Det var ikke for at fornærme - for der MÅ være noget galt med det TV, for mit siger ikke en lyd, altså bortset fra en lille summen som J.F.L skriver, som ikke kan høres ved alm lyd. |
Kl. er 23 og huset er tavst som graven - og med lyden slukket KAN jeg ikke høre noget som helst fra tv'et på 2½ meters afstand.
Der var forøvrigt også en der skrev noget om skygger på teksterne når man sad skrå for? Dette kan også afkræftes - lige meget hvor skråt for billedet jeg stiller mig er der ingen skygger el. lign.
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:03 |
jeg siger ikke at det lyder som en desktop-pc's power-supply, men ja der kan høres en summen også fra den afstand. og hvad er alm lyd.....det jo også kun når vores lyd er lav, kan selvfølgelig godt hvad de siger i filmen, men den er der.
kan i INTET hører fra den afstand, 2-3m - ingen summen eller fornemmelsen af at noget luft bliver flyttet??
|
J.F.L
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:07 |
Stay_Bamboocha skrev:
kan i INTET hører fra den afstand, 2-3m - ingen summen eller fornemmelsen af at noget luft bliver flyttet??
|
INTET - selv med lyden på mute.
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:12 |
mon de kanlave det så det "spiller" som jeres?? så bliver det sgu byttet...... bare irriterende alt det her møg med et nyt fjernsyn.
|
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:17 |
Stay_Bamboocha skrev:
mon de kanlave det så det "spiller" som jeres?? så bliver det sgu byttet...... bare irriterende alt det her møg med et nyt fjernsyn. ![](smileys/smiley7.gif) |
Har du overvejet at spørge forhandleren?
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 23:20 |
om hvad præcist, om det skal lyde sådan eller om de vil bytte det?? det jo ingen svært at sige hvad er summen er og hvor meget.....men ellers skal det jo bare indtil Panasonic selv.
|
J.F.L
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 07:03 |
Stay_Bamboocha skrev:
om hvad præcist, om det skal lyde sådan eller om de vil bytte det?? det jo ingen svært at sige hvad er summen er og hvor meget.....men ellers skal det jo bare indtil Panasonic selv.
|
Hvis du kan høre det sige noget som helst på en afstand af 1½-2 meter så vil jeg mene dit er defekt - eller også har du fantomhørelse a la Superman.
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 08:12 |
jamen det KAN jeg/vi, seriøst.... og her til morgen støjet også strømforsyningen næsten lige meget hvilket billed der var på, lyst/mørkt. er det også normalt at den skal støje så jeg/vi igen kan høre det fra samme afstand...?
nu er der lige en som siger at med en opløsning på 852x480 ikke engang kan vise nuværende PAL optimalt........?
Redigeret af Stay_Bamboocha - 05-Maj-2006 kl. 08:17
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 09:54 |
Lyd opfattes meget forskelligt. Jeg kan nemt høre vores Sony 910 optager, andre med samme model synes ikke det er noget problem overhovedet. Sådan er vi så forskellige. Stay_bamboocha, du skulle overveje et TV uden blæsere....(hvis det fåes...)
|
mvh Christian
|
daj72
Bruger
Oprettet: 21-August-2005
Point: 77
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 12:19 |
[/QUOTE] jamen det KAN jeg/vi, seriøst.... og her til morgen støjet også strømforsyningen næsten lige meget hvilket billed der var på, lyst/mørkt. er det også normalt at den skal støje så jeg/vi igen kan høre det fra samme afstand...?
nu er der lige en som siger at med en opløsning på 852x480 ikke engang kan vise nuværende PAL optimalt........?QUOTE]
Som jeg forstår det, står du med helt nyt fjernsyn du synes larmer for meget.(?) Får dog skidte enten byttet eller efterset hos forhandleren. Hvis der er noget galt, og det er der!!, så se dog og få det fixet så du ikke får dårlige mave og dét. Der er ingen grund til at pine sig selv mere end højst nødvendigt. ![](smileys/smiley2.gif)
Redigeret af daj72 - 05-Maj-2006 kl. 12:21
|
Best Regards
Dan
|
Wuffer
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 13:52 |
Hehe og det startede med en forespørgelse på nyt 37" ![](smileys/smiley17.gif)
Venter selv på at se priserne på de nye Philips lcd'ere (evt. fælleskøb) ellers bliver det nok det nævnte Pana plasma.
|