Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
J.F.L
Guld medlem
Oprettet: 02-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 749
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 14:13 |
Wuffer skrev:
Hehe og det startede med en forespørgelse på nyt 37" ![](smileys/smiley17.gif)
Venter selv på at se priserne på de nye Philips lcd'ere (evt. fælleskøb) ellers bliver det nok det nævnte Pana plasma.
|
Jeg har haft min 42PV60E i 24 timer nu og er fuldt ud tilfreds med det TV. Fjernbetjeningen kunne måske være lidt bedre, men hva' fa'en.......
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Aarestrup
Bruger
Oprettet: 27-April-2006
Point: 107
|
Sendt: 07-Maj-2006 kl. 10:12 |
Berlingske har i dag i MS et mini review af 5 37” LCD skærme i ”Budget” klassen (<20Kkr.)
Max stjerner 6
Acer AT3705-MGW, 4 stjerner
Grunding Xentia 37, 2 stjerner
Hitachi 37LD6600, 3 stjerner
JVC LT37S60B, 5 stjerner (Vinder)
Philips 37PF5320, 4 stjerner (Bedste billede)
Redigeret af Aarestrup - 07-Maj-2006 kl. 10:14
|
jugglerq
Guld medlem
Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
|
Sendt: 15-Maj-2006 kl. 21:10 |
købte mit pana 37 pv60 hos NB Radio Roskilde i dag, efter en ½ time begyndte den midterste blæser at hyle svagt, jeg så ishockey og det blev værre blæseren sender resonans ned i bagbeklædningen dyb hylen.jeg kan høre den hele tiden med lyden til 4m væk det er uudholdeligt. det med blæsere i fjernsyn må siges at være kikset og skod lavet af panasonic. men ellers super billed, flot design. jeg håber at jeg kan få pengene tilbage.
|
J.F.L
Guld medlem
|
Sendt: 15-Maj-2006 kl. 21:52 |
jugglerq skrev:
købte mit pana 37 pv60 hos NB Radio Roskilde i dag, efter en ½ time begyndte den midterste blæser at hyle svagt, jeg så ishockey og det blev værre blæseren sender resonans ned i bagbeklædningen dyb hylen.jeg kan høre den hele tiden med lyden til 4m væk det er uudholdeligt. det med blæsere i fjernsyn må siges at være kikset og skod lavet af panasonic. men ellers super billed, flot design. jeg håber at jeg kan få pengene tilbage. |
Det er da trist dit nye tv har en defekt blæser - det er heldigvis dækket af både garanti og ombytningsret.
Men at gå så langt som til at kritisere Panasonic for at sætte nogle ellers totalt tavse blæsere i et TV det er nu for langt ude.
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
|
Sendt: 16-Maj-2006 kl. 08:34 |
jugglerq skrev:
købte mit pana 37 pv60 hos NB Radio Roskilde i dag, efter en ½ time begyndte den midterste blæser at hyle svagt, jeg så ishockey og det blev værre blæseren sender resonans ned i bagbeklædningen dyb hylen.jeg kan høre den hele tiden med lyden til 4m væk det er uudholdeligt. det med blæsere i fjernsyn må siges at være kikset og skod lavet af panasonic. men ellers super billed, flot design. jeg håber at jeg kan få pengene tilbage. |
HAHA, tror du har fået mit det gamle som jeg lige har fået byttet her for 10-14 dage siden. jeg kunne nemlig også høre det fra 4 m afstand og fik så byttet det med det sidste som de havde hjemme - så har de åbenbart beholdt det og BARE solgt det videre.
det nye virker fint....
|
jugglerq
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 13:45 |
de blæsere i 37 pv60 er ikke tavse, hvis du står foran det vil jeg sige at til højre sidder der en blæser på (øjemål) 80 mm den siger intet korrekt, køleren til venstre (øjemål) 40 mm siger lidt nogenlunde acceptabelt, men den i midten larmer uaceptabelt og sender resonans i bagbeklædningen,panasonic har prøvet at lægge lidt skumgummi for at tage resonansen men af en dårlig kvalitet. J.F.L er det en 37pv60 du har el 42pv60 for der er forskel 42pv60 køre med (øjemål) 3 x 80 mm blæsere som korrekt er lydløse. jeg finder at sætte blæsere i et fjernsyn, så beder man om problemer efter et stykke tid vil de begynde at larme og man vil få en ekstra udgift for at få det lavet da de køre over styringen i fjernsynet hvis en af dem stopper, slukker fjernsynet.Panasonic skal kritiseres når de laver et så lækkert fjernsyn der bare kan alt, men man kan bare ikke være i stue med det pga irretations støj, det må de rette
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 14:53 |
du har vel fået Stay_bamboocha's gamle fjernsyn, som har en defekt blæser. Retur til forretningen....
|
mvh Christian
|
jugglerq
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 15:15 |
det er lev retur, jeg turde ikke at bytte det til et andet pga de blæsere, men hvad skal jeg så købe nogen ideer både lcd og plasma uden blæsere i 37" jeg så et 37pv500 der er store blæsere i men det koster 21000.kr el kunne være man skulle vente på et fælleskøb af den nye 37pv600 hvis den er lige som 37pv500
mvh kim
Redigeret af jugglerq - 17-Maj-2006 kl. 15:18
|
Aarestrup
Bruger
Oprettet: 27-April-2006
Point: 107
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 15:24 |
Hvad med at vente til at 37pf9631 rigtig kommer i butikkerne. Den står til omkring 21.500kr. nu, men mon ikke den bliver presset ned i pris når 37pf9731 (dens storebror) lander. Det går jeg og håber på.
Ellers er der jo JVC spillen LT-37M60 det er noget billigere end philipserne men skulle være en super spille.
God jagt.![](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley1.gif)
Redigeret af Aarestrup - 17-Maj-2006 kl. 15:24
|
Wuffer
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 15:30 |
Hmm så venter jeg nok også lige og ser 37pv600.
Dem der har "støjgener" fra deres tv herinde, er det hovedsagligt 37pv?
|
J.F.L
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 16:27 |
jugglerq skrev:
J.F.L er det en 37pv60 du har el 42pv60 for der er forskel 42pv60 køre med (øjemål) 3 x 80 mm blæsere som korrekt er lydløse.
|
Det er en 42PV60
|
J.F.L
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2006 kl. 16:28 |
cnn3 skrev:
du har vel fået Stay_bamboocha's gamle fjernsyn, som har en defekt blæser. Retur til forretningen.... |
Det er vel nemt at se om det er et brugt TV han har fået - i så fald starter det vel ikke op i 'setup-mode'?
|