recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65" OLED til Black Friday
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65" OLED til Black Friday

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 65" OLED til Black Friday
    Sendt: 24-November-2019 kl. 22:59
Hej

Nu skal mit gamle Pana-plasma G20 skiftes ud. Jeg har brug for det bedste 65"-billede til ca. kr. 15-16.000, men gerne derunder.

Vi har:
YouSee kabel-tv
AppleTV 4 (bruges til streaming, filmleje og streaming fra NAS vha. Infuse)
Chromecast
BD-afspiller

Der bliver IKKE gamet

Jeg er ved at have stirret mig blind på diverse tests og specs, men har fundet nogle bud:

LG B9 (det billigste, hvad går jeg glip af?)
LG C9 (testvinder og mange elsker det)
Sony AG8 (Hifi-klubben havde det kr. 16.000 (smertegrænsen kan hæves, hvis det giver mening)
Panasonic GZ960 (skulle blive sat ned til 16.000 på fredag)

Hvad er jeres mening om ovenstående? Hvad er det bedste, og hvorfor? Evt. andre modeller?
På forhånd tak for alle kommentarer ...
/zemo/
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2019 kl. 23:23
køb gz960 er nedsat til 14k, virkelig en god pris.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

køb gz960 er nedsat til 14k, virkelig en god pris.

Tak for svar. Nu har jeg reserveret det. Så har jeg 24 timer til at bestemme mig.
/zemo/
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 10:28
Det er i det mindste noget af det bedste billede mæssigt du har reserveret. Og prisen er nærmest - for Panasonic, utrolig flot.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 10:51
Har lige bestilt dette til 11.999 kr. håber det er et godt køb, koster normalt 19.999 kr.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 11:38
Tak for svar. Nu er jeg blevet i tvivl igen. Er LG C9 bedre end Panasonic? (Flatpanels er glade for LG C9) Vil da gerne spare de 2000 kr. Jeg har nu bestilt dem begge til afhentning, men med Pana’en skal jeg beslutte mig i dag ...
/zemo/
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 12:18
Det er svært, når man er presset på tid.

LG laver måske det prismæssigt bedste, men har du prøvet at betjene et LG tv?
Jeg kan overhovedet ikke forliges med deres menusystem og fjernbetjening.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Tak for svar. Nu er jeg blevet i tvivl igen. Er LG C9 bedre end Panasonic? (Flatpanels er glade for LG C9) Vil da gerne spare de 2000 kr. Jeg har nu bestilt dem begge til afhentning, men med Pana’en skal jeg beslutte mig i dag ...
Dumt at spare 2k, når du kan få Panasonics mest korrekte farver. Flatpanels behøver ikke altid at ha ret i deres bedømmelse. Jeg ville hælde mere til AVForums tests.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 12:37
Det er jo det taknemmelige ved internettet - man kan næsten altid finde det svar man helst vil høre . . 
Jeg bakker 100% op om test fra Flatpanels, men derfor kan der måske godt være forskel på de eksemplarer diverse fora får til test . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 12:47
Jeg er måske nede i brugerflade og fjernbetjening kunne være afgørende. Ingen af tv’erne er dårlige. Jeg må prøve at se dem live senere i dag
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 12:50
Og hvad betyder HDMI 2.1, eller mangel på samme, hvis man ikke gamer?
/zemo/
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Og hvad betyder HDMI 2.1, eller mangel på samme, hvis man ikke gamer?
Nemnest at spørge googge
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu