|
Nyt 75" TV, men hvilket |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fordi at alle eventuelle billede fejl bliver forstørret. Har du sammenlignet et kant belyst 75 tommer med et ditto på 55 tommer. Så vil du kunne se forskellen. Det er i det mindste hvad jeg selv har observeret.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mit nuværende TV har HDR funktion, som jeg ikke benytter. jeg synes ikke det giver noget.. Omvendt ser menuer mærkeligt udvaskede ud på Apple TV.
Så jeg er ikke så kritisk. Der må godt være fornuftigt billede, men som skrevet så går jeg ikke super meget op i om det er totalt sort og lignende. Jeg går faktisk mere op i at tv'et godt må være pænt at se på når det er slukket også :). |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |