recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Access Point ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Access Point ??

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 20:13
Hvad med en dlink DAP 2553 til omkring 1K.

4K er i min verden way overkill til soho.

En søgning på POE og dual band på edbpriser giver en del hits. Jeg vil dog ikke direkte anbefale TP link der dog er ret populære ifølge siden.

BS
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 21:43

Jeg må nok desværre sige at jeg er færdig med D-Link. Har ikke været tilfreds med de sidste jeg har har haft fra dem.

Syntes også selv 4K er lidt overkill - men hvis hvis det er dobbelt så godt er jeg måske villig til at ofre det. Men jeg tror jeg betaler meget for "navnet". Men ???
 
Mvh. Torben
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 10:08
jeg lavede en installation for et halv års tid siden, med 2 stk TRENDnet TEW 653AP AP´er.
De er utrolig stabile og levere et rigtig godt signal til prisen.  
Jeg har før anvendt HP´s procurve, hvilket har været noget af en blandet fornøjelse.  
  
note: TEW 653AP er dog kun 2.4GHz


Redigeret af brisk - 11-Juni-2012 kl. 10:20
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:25
har da lige købt en TP link som os skal bruges til AP, har dog ikke fået det sat op endnu. Købte Tp link da jeg har en 12 port switch, som er ufattelig stabil og den kører bare derud af. Ved godt det er en switch, men den videre sender os mit tv signal derfra, og det gør den sku super godt, man kan enda sætte hver enkelt port op også. Men vil da godt smide en kommentar, hvis jeg i den nærmeste fremtid lige tager mig sammen til at få sat det op :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 20:13
ASUS RT-N66U - dualband og fantastisk rækkevidde og signalkvalitet...
 
M.v.h.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 23:49
Jeg ved ikke om det er overkill i privat hjem - men på mit arbejde har vi som test investeret i 2 stk. Unifi accesspoints og det spiller bare. Det er mest til store netværk, men det er fedt at de har så mange enterprise funktioner og kun koster brøkdelen.

Så vidt jeg ved kan de for private hjem sættes op til at blive administreret gratis i skyen.

Prisen er fra 400-800 kroner for de billigste modeller, så vidt jeg husker...

http://www.ubnt.com/unifi




Redigeret af Cyberguyen - 12-Juni-2012 kl. 23:51
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 06:59
Hejsa,

Mange tak for alle input. Unifi ser spændende ud, men hvor kan de købes i dk ?

Mvh. Torben
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 09:07
Google er din ven :-)

Dustin har dem.   men de er dyre.....
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 09:59
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 13:35
Mange tak :-)

Havde ikke googlet ubiquiti - havde kun googlet unifi :-) Er bestilt til test - bliver spændende.

Mvh. Torben
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 14:23
Altså jeg har et Cisco AIR-LAP1142N-E-K9 (som er det samme som et AIR AP1142 hvis blot man flasher standalone firmware. Og jeg kan umiddelbart sige at det er ikke de AP'er der rækker aller længst. Men det er dem der kører længt uden at slå en skid. Mit AP har pt kørt 34 uger uden at være genstartet og uden at slå en eneste skid forkert. :) men det er dyrt og dejligt. En gang Cisco altid Cisco. :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 14:28
Okay, det er ved at være et år siden jeg sidst bootede min billige skod SMC router - er det så skidt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu