|
Nyt Access Point ?? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en dlink DAP 2553 til omkring 1K.
4K er i min verden way overkill til soho. En søgning på POE og dual band på edbpriser giver en del hits. Jeg vil dog ikke direkte anbefale TP link der dog er ret populære ifølge siden. BS |
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må nok desværre sige at jeg er færdig med D-Link. Har ikke været tilfreds med de sidste jeg har har haft fra dem. Syntes også selv 4K er lidt overkill - men hvis hvis det er dobbelt så godt er jeg måske villig til at ofre det. Men jeg tror jeg betaler meget for "navnet". Men ???
Mvh. Torben
|
|
brisk
Bruger Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg lavede en installation for et halv års tid siden, med 2 stk TRENDnet TEW 653AP AP´er.
De er utrolig stabile og levere et rigtig godt signal til prisen. Jeg har før anvendt HP´s procurve, hvilket har været noget af en blandet fornøjelse. note: TEW 653AP er dog kun 2.4GHz Redigeret af brisk - 11-Juni-2012 kl. 10:20 |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
har da lige købt en TP link som os skal bruges til AP, har dog ikke fået det sat op endnu. Købte Tp link da jeg har en 12 port switch, som er ufattelig stabil og den kører bare derud af. Ved godt det er en switch, men den videre sender os mit tv signal derfra, og det gør den sku super godt, man kan enda sætte hver enkelt port op også. Men vil da godt smide en kommentar, hvis jeg i den nærmeste fremtid lige tager mig sammen til at få sat det op :)
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
ASUS RT-N66U - dualband og fantastisk rækkevidde og signalkvalitet...
M.v.h.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om det er overkill i privat hjem - men på mit arbejde har vi som test investeret i 2 stk. Unifi accesspoints og det spiller bare. Det er mest til store netværk, men det er fedt at de har så mange enterprise funktioner og kun koster brøkdelen.
Så vidt jeg ved kan de for private hjem sættes op til at blive administreret gratis i skyen. Prisen er fra 400-800 kroner for de billigste modeller, så vidt jeg husker... http://www.ubnt.com/unifi Redigeret af Cyberguyen - 12-Juni-2012 kl. 23:51 |
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa,
Mange tak for alle input. Unifi ser spændende ud, men hvor kan de købes i dk ? Mvh. Torben |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google er din ven :-)
Dustin har dem. men de er dyre..... |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
2ben
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak :-)
Havde ikke googlet ubiquiti - havde kun googlet unifi :-) Er bestilt til test - bliver spændende. Mvh. Torben |
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså jeg har et Cisco AIR-LAP1142N-E-K9 (som er det samme som et AIR AP1142 hvis blot man flasher standalone firmware. Og jeg kan umiddelbart sige at det er ikke de AP'er der rækker aller længst. Men det er dem der kører længt uden at slå en skid. Mit AP har pt kørt 34 uger uden at være genstartet og uden at slå en eneste skid forkert. :) men det er dyrt og dejligt. En gang Cisco altid Cisco. :)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, det er ved at være et år siden jeg sidst bootede min billige skod SMC router - er det så skidt?
Klaus |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |