recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Canon ixus kameara, men hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Canon ixus kameara, men hvilket?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
molokgehenna Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Canon ixus kameara, men hvilket?
    Sendt: 27-Juni-2007 kl. 16:53
Hej gutter.

Jeg står i den situation at jeg er blevet student hurra og de gamle har besluttet sig for at jeg skulle have et digitalkamera i studentergave som jeg ønskede mig, men nu står jeg her og skal selv vælge kameraet.

Jeg er ret vild med Canons ixus-serie men da der er så mange modeller er jeg lidt i tvivl om hvilket jeg burde tage, hvad der er bedst til pengene.

Jeg har kig på ixus 60, ixus 70, ixus 75 og ixus 800. Kravet er bare max 2000 kroner.

Det skal selvfølgelig tages i betragtning at jeg gerne vil have så meget som mulig kvalitet men stadig at prisen skal være fair i forhold dertil.

Hvilket burde jeg vælge, og hvorfor?

Med venlig hilsen Søren
Til top
plouger Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 18:36

Hej.
Jeg sidde som Product Manager på Canon. Tillikke med studenterhuen :)

Ixus 60, 65 og 800 er udgået. Men det kan godt være der er nogle tilbage i butikkerne. Du skal tænker over dine krav. Jeg vil nok vælge mellem Ixus 70 eller 75 og for at vælge imellem dem, skal du tænke på den største forskel. Ixus 70 har 2,5" skærm bagepå og ogsp en normal søger hvorimod ixus 75 har 3" skærm og ingen normal søger.