|
Nyt design på recordere.dk |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Emne: Nyt design på recordere.dk Sendt: 01-August-2006 kl. 21:59 |
|||
Redigeret af Lars - 01-August-2006 kl. 21:59 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 22:00 | |||
"Aktive emner" er blevet træls at bruge. Det er jo bare en mindre
udgave af den sædvanlige forumvisning, hvor man endda skal vælge noget
på en drop-down menu før man kan se alle de emner man behøver.
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 22:07 | |||
Aktive emner er egentlig ikke ændret, den virker som hidtil. Aktive emner kan vise de emner der er sket ændringer i - siden sidste logon - eller siden det tidspunkt man vælger i drop-down menuen. Det du søger er nok Seneste emner Og så er der kommet en ny funktion - Oversigtsvindue - der åbner en opdateret oversigt over emnerne i et nyt vindue. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 04:23 | |||
Hej Lars, Meget flot og funktionelt nyt design. Der er to-tre ændringer, jeg undrer mig lidt over og gerne vil have din kommentar til: Skal hyperlinks som f.eks. dem indsat i beskeder absolut være "recorder-mørkerøde" nu? Jeg er SÅ vant til, at de er blå, og det vil jeg klart foretrække. Bredden på siden ser ud til at passe perfekt til den opløsning, jeg kører med (1.024X768) pånær at scrollbaren t.h. kommer oveni hvis man - som jeg oftest gør - ikke kører med fuldskærmsvisning, men blot maksimeret. Ved fuldskærmsvisning bliver den smallere. |
||||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 09:43 | |||
Jep. Det er designet nu
Problemet med at ændre font størrelse, er at det smadrer et design. Det er næsten umuligt at designe, med plads til at fonten kan ændre sig op/ned. Så istedet er der valgt læselige fonte. Det er dog kun Internet Explorer der ikke kan zoome. Firefox og Opera kan godt aligevel. Firefox zoommer fonten, mens Opera zommer hele siden grafisk (altså også forstørrer billeder mv. så designet ikke brydes). Så skulle der sidde en enkelt eller to og savne zoom, vil jeg foreslå en ny browser Scroll-baren er væk nu - tror jeg nok. /Lars Redigeret af Lars - 02-August-2006 kl. 09:43 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Carser
Sendt: 02-August-2006 kl. 10:59 | |||
Jamen det er også pænt og gennemført - jeg vænner mig jo nok til det.
Fint.
Jeg var slet ikke klar over, at browsere er så forskellige. Men jeg prøver lige nu at skrive med de forskellige typer og i mindste størrelse, og jo, det hele er let nok at læse nu. Rettelse: Zoom virker stadig kan jeg se nu efter upload, dog ikke på default teksttype og -størrelse. Har også lige prøvet det i "Vis kladde".
Ja, den er væk nu i IE 6 - og jeg siger tak. Nu er der nemlig bedre plads på skærmen til at kunne bl.a. læse tekst i indlæg. Redigeret af Carser - 02-August-2006 kl. 11:28 |
||||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||||
Zagadka
Super bruger Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 12:25 | |||
Den nye funktion der åbner en oversigt over de seneste forum emner i et nyt vindue er efter min mening ikke optimal.
Jeg har prøvet den både i IE6 og Firefox 1.5.0.5, den åbner hele tiden nye vinduer og giver i løbet af kort tid et forfærdeligt rod på skrivbordet. Hvis man benytter muligheden i Firefox for at åbne nye tabs istedet for nye vinduer, når et link vil åbne et nyt vindue, så åbner den en ny tab i samme vindue som oversigten. Et vindue hvis bredde er sat efter oversigtens bredde, så man kan ikke læse emnet før man selv har justeret vinduets størrelse. |
||||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 12:33 | |||
Den bør måske ændre, så i stedet for at åbne i "_blank", så åbner den i et fast vindues-navn, således at man kan bruge pop-up listen som en "indholdsfortegnelse", og hver gang man klikke på den, så åbnes emnet i det samme (andet) vindue.
Hvis man så bare kunne sætte "always on top" på popup-vinduet, så ville det være perfekt... Alternativt, så savner jeg "seneste emner" listen når man browser et emne, som så åbner i samme vindue. |
||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||||
Flim
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 12:58 | |||
Gæstebogen virker ikke. http://www.recordere.dk/gaestebog går i hvert fald tilbage til en side med det gamle design |
||||
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
||||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 13:34 | |||
Nu er det lavet om, så den lille forum-emne oversigt altid åbner i samme vindue. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Carser
Sendt: 02-August-2006 kl. 14:38 | |||
Er go'e gamle www.thorvalds.dk nedlagt eller blot blevet integreret 100% i det "nye" recordere.dk eller noget helt tredie?
Det ser umiddelbart ud til, at det nu er hip som hap om det er det ene eller det andet, der står i adresselinien evt. med /nyheder, /forum etc. bag. |
||||
M.v.h. Carser
||||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 14:43 | |||
thorvalds.dk nedlægges. Vi har besluttet ikke længere at have det, for ikke at forrykke den redaktionelle ballance (for meget JVC - for lidt andet). Men de relevante nyheder og artikler vil være at finde på recordere.dk senere. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |