|
Nyt design på recordere.dk |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 14:45 | |
Den er ikke nem. Der findes ingen sikker metode at gøre det på. Har googlet en del på emnet nu. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 14:47 | |
Redigeret af Carser - 02-August-2006 kl. 14:48 |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||
Zagadka
Super bruger Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 15:34 | |
Jeg er ikke 100% sikker på hvad du har lavet om, men det gør ingen forskel, hverken i IE eller Firefox. At dømme efter dit svar har jeg ikke fået udtrykt mig klart nok. Problemet er ikke med den lille emne oversigt, men med de vinduer den åbner når man klikker på en overskrift. |
||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 15:38 | |
Det han har lavet er at de emner nu alle åbner i samme vindue i stedet for i et nyt hver gang. Virker fint her |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 15:38 | |
Jeg er ikke med så. Hvor er det du får et nyt vindue når du klikker ? /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 15:44 | |
Jeg kom lige i tanke om at jeg havde glemt at rette det på medlemssiden, den åbnede stadig med nye vinduer hvergang. Nu bruger medlemsside og det lille forum enmer vindue samme. /Lars Redigeret af Lars - 02-August-2006 kl. 15:44 |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 16:01 | |
Hvor er det henne?
Jeg har lidt svært ved at spise at siden er blevet "smallere" og at man skal have så meget plads til de emner/menuer i ´venstre side. Hvad er grunden til det? Jeg kører i øvrigt med opløsning 1280 x 1024. |
||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 16:08 | |
Den hedder Forum emner i menuen.
Hvad er blevet mindre ? Den gamle recordere.dk fyldte godt nok mere i bredden, med det var de "indholdsløse" røde kanter der blev bredere. Forummet har den samme plads, nu er kolonnen bare til venstre istedet for til højre. Bredden på menuen er delvist bestemt af indholdet (sponsor skilte mv) men bredden er også en design-mæssig ting. For at holde et pænt forhold imellem elementerne på skærmen. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Vendel
Super bruger Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 18:04 | |
Hej Lars. Nydelig og mere moderne. Jeg har bare 2 ting som jeg synes var bedre på den gamle. 1. Når man læser en emne, er baggrundene næsten ens. Der synes jeg at den gamle så bedre ud, hvor hver anden besked havde en mørker baggrund en den nye har. 2. Når man f.eks. vælger at se de sidste 100 emner. De links som kræver at man er logget på, har samme farve som dem man ikke behøver at være. Redigeret af Vendel - 02-August-2006 kl. 18:08 |
||
PV
|
||
Slayerwillow
Bruger Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 18:22 | |
Hejsa, et fint design efter min mening, men jeg har dog et lille problem. Alså har jeg et blank område i højre side uden de vinduer.
Redigeret af Slayerwillow - 02-August-2006 kl. 18:24 |
||
Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
|
||
ejlersen
Junior bruger Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Sendt: 02-August-2006 kl. 18:34 | |
Hejsa, Jeg ville blot lige nævne at IE 7 kan zoome ind og ud enten vha. shortcuts eller en drop down menu. IE 7 er pt. i beta frit tilgængelig for alle så vidt jeg ved. Jeg anvender den selv og har ingen problemer haft med det nye layout i den forbindelse - tværtimod løser den nogle problemer som jeg har med IE6 og ikke kunne slippe af med. Dog skal man være villig til at anvende beta software for at få denne funktionalitet. Mit eneste anke punkt omkring recordere.dk har ikke noget med browsere at gøre så vidt jeg kan se, men blot et farvevalgsspørgsmål, nemlig mini-chatten i øverste højre hjørne hvor det ikke er til at se scroll bar handlen (til at flytte chatten op og ned med, jeg kan se pilene men ikke den aktuelle slider) Ellers kun fedt med det nye design, tak for det. |
||
Mvh,
Ole ----------------------- Snart JVC LT-32X70 Ejer |
||
Lars
Sendt: 02-August-2006 kl. 18:43 | |
Mystisk. Det virker fint her og andre steder, uanset browser. Men Internet Explorer 6 er dog en meget dårlig browser til at holde et layout. Den nye IE7 er 100 gange bedre. Hvad kan det mon være. Har du evt. forstørret fonten i Windows ? Højre-klik på desktop. Vælg indstillinger, tryk advanceret. Herefter er det forskelligt afhængig af driver-software til grafikkort. Men et eller andet sted derinde kan man sætte fontstørrelse (normal = 96 DPI, stor = 120 DPI, brugerdefineret) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |