recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt design på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt design på recordere.dk

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Jeg er ikke med så. Hvor er det du får et nyt vindue når du klikker ?

Gå ind på recordere.dk, klik på "Forum" i menuen til venstre, klik på "Forum emner (vindue)" og klik på en overskrift. Tillykke du har nu fået et nyt vindue indeholdende emnet og hvis du bruger Firefox og går tilbage til vinduet med emne oversigten og klikker på en ny overskrift får du endnu et vindue.

I IE åbner det nye emne ganske rigtigt i det samme vindue som det tidligere, men desværre ikke i Firefox.

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 20:29

Oprindeligt skrevet af Zagadka Zagadka skrev:

I IE åbner det nye emne ganske rigtigt i det samme vindue som det tidligere, men desværre ikke i Firefox.

Her virker det udmærket i Firefox 1.5.0.5. Når der vælges en nyt overskrift bliver den samme side brugt, som blev brugt til den sidste overskrift.

Redigeret af Vendel - 02-August-2006 kl. 20:30
PV
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 22:48

Oprindeligt skrevet af Zagadka Zagadka skrev:

Nå, på den måde. Ja, det er svært at gøre alle tilfredse

Nogle vil have forum i et separat vindue - primært for ikke at gå væk fra minichat mv. Andre vil have at alt skal holdes i samme vindue hele tiden.

Men nu er det lavet således:

Klikkes der på et forum-emne et sted på hjemmesiden. Om det er fra forsiden, fra medlemssiden eller fra forum-emner vinduet, så åbner det emne altid i sit eget vindue.

Er der allerede et forum-vindue åbent, så åbner det der istedet.

Så nu gør den som du vil. Hvis du navigerer ind i forummet, så åbner efterfølgende emner i dét vindue.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 23:06

Oprindeligt skrevet af Vendel Vendel skrev:

1. Når man læser en emne, er baggrundene næsten ens. Der synes jeg at den gamle så bedre ud, hvor hver anden besked havde en mørker baggrund en den nye har.

Det kommer nok an på skærmen. Her kan jeg godt ane en forskel imellem emnerne. Men i det nye lyse design ser det forkert ud, hvis et emne får en får mørk baggrund.

Oprindeligt skrevet af Vendel Vendel skrev:

2. Når man f.eks. vælger at se de sidste 100 emner. De links som kræver at man er logget på, har samme farve som dem man ikke behøver at være.

Det er rettet nu.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Flim Flim skrev:

Gæstebogen virker ikke.

http://www.recordere.dk/gaestebog går i hvert fald tilbage til en side med det gamle design

Tak, det er rettet til nu.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2006 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, det er svært at gøre alle tilfredse

Tak for tålmodigheden, jeg har kommet en del nærmere årsagen til problemet og det er ikke det nye design på recordere.dk. Jeg skal lige kigge nærmere på situationen, men umiddelbart ligner det Firefox som ikke er konsekvent i sin opførsel.

Hvis der skulle være andre der har en lignende situation så prøv at fjerne markeringen i checkboksen "Tving links, som åbner nye vinduer, til at åbne i:" i "Funktioner" -> "Indstillinger" -> "Faneblade". Lad det virke et øjeblik og genskab derefter dine indstillinger. Tingene skulle nu virke korrekt, og lad være med at bruge for meget tid på at forstå hvorfor det virker.

Tilføjelse:
Når det nu er kommet til at virke så synes jeg faktisk at funktionen er udemærket, specielt eftersom det underliggende vindue hvor emnet bliver indlæst ikke tager fokus og dermed kan man læse de øvrige overskrifter uden at blive forstyrret.

Redigeret af Zagadka - 02-August-2006 kl. 23:48
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu