|
|
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | |||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
||
En bruger på thegreenbutton.com fik på mystisk vis BBCHD frem uden at have brugt beta dll filen. |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Har i prøvet dette
Brugeren på TGB har i essens leget med Decoderinstillinger (Uden at vide hvad han har lavet) Jeg kan da godt lave et par .reg filer, hvis ikke i forstår hvad jeg mener... Redigeret af Patriarken - 22-August-2008 kl. 14:49 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
||
Hej Så har jeg lige fået floppy op at køre på dvb-c med TV pack. Det virker bare perfekt denne gang. Dog er der et lille problem. søren |
|||
![]() |
|||
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
||
Jeg havde samme problem, men efter ca. 10 forsøg accepterede den danske data. jeg syntes ikke jeg gjorde noget anderledes, pludselig var den der bare. Claus |
|||
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|||
![]() |
|||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
||
Well nu prøvede jeg lige at lege lidt med CLSID2 registreringerne. De har åbenbart til hensigt at få det nye wtv format til at virke, da jeg ikke kunne afspille mine optagelse eller live tv, efter at jeg havde ændret dem til cyberlink. Så det er åbenbart et no go .. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sidder og kigger på mine directshow filtre, herunder findes microsoft dtv dvd decoder. Den referer til det clsid, som matches af clsid2 i regedit under decodere. Men der er ikke tilknyttet noget modul ? Også selvom msdtvvdec.dll findes på systemet. (i den nye version) Har kørt regsvr32 på den, men det hjælper ikke. Skal det forstås sådan at beta dll filen matchede det clsid, jeg kan aflæse vha. softella, men den nye gør ikke. Kan man få den til det og er vi sikre på at den rent faktisk ikke virker? Siden den åbenbart slet ikke bliver brugt. Eller forstår jeg det bare ikke ... ??? |
|||
![]() |
|||
mhylle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Jeg havde det samme problem. Det lykkedes mig at få det til at virke ved at omdøbe navnet på kanalen fra TV 3 til TV 3 Danmark. Så ville den pludselig godtage at det var TV 3 Danmark data den skulle bruge. |
|||
![]() |
|||
kasper svanberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Jeg har fået tv pack´en til at virke med powerdvd 8 decoderen. Dog ikke den Patriarken viser ovenfor. Jeg fandt et andet clsid i graphstudio, og kopierede ind i mce clsid2. Men jeg kan stadig ikke se Hd kanalerne, selvom de er fundet og der er epg på dem.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Bruger du floppy-dtv ? I så fald hvilken transponder fil bruger du ? Hvilken udbyder har du, Yousee/Stofa ? |
|||
![]() |
|||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Det er vist nævnt et sted i tråden, men jeg fandt da ud af "på den hårde måde" at efter en fiji A.K.A. tvpack 2008 "opgradering, er alle optagelser nu er af typen .wtv istedet for dvr-ms. V.H. Psudo |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Aah min fejl....Jeg benytter Powerdvd 7.3 CLSID er måske et andet for PowerDVD8 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
kasper svanberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Ja jeg bruger floppydtv og har yousee. Jeg mener at jeg brugte den transponder der hedder "tdc denmark", da jeg scannede kanaler. Hvordan kan jeg ellers se hvilken transponder jeg bruger? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |