|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Forfatter | |
Redcap ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
så skal det være fordi det er premium den opdaterer fint dansk ultimate
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
avh.. har du installeret SP1 til din vista? jeg mener at jeg læste et sted at SP1 skal være på for at den virker.
hvis du har sp1 på må det være fordi du bruger premium |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Yes man, nu begynder det at ligne noget fornuftigt. Har kørt en hurtigt test, og nu kan DVB-T signalets undertekster vises (TV2 med Twister). Og mit Technotrend Budget C-1500HD DVB-C tuner blev også genkendt, så skal lige prøve om det også kan lykkes. Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Tippet med sp1 til vista holder, nu kunne der indstalleres.. Kan bekræfte at undertekster virker i DVB-T (Tv2)!!!!. (technotrend t1500) Technotrend S3200 dvb-s2 genkendes også... Begge kort bruger samme BDA-driver, og som kan anvendes både til MCE og f.eks. dvbviewer- Redigeret af avh - 27-Maj-2008 kl. 10:28 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Lyder meget positivt, nogen der har prøvet og afspille Blu-ray??
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Nogen der har prøvet at se Kanal 5 HD eller andre h.264 kanaler?
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
er også interesseret omkring understøttelse af Mpeg4, da jeg står og skal installere her inden for de næste par dage, havde egentlig besluttet mig for mediaportal, men hvis den update understøtter Mpeg4 kanaler i VISta MCE så tager jeg det istedet :)
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er flere indirekte antydninger rundt om i programmet at hdTV kunne tænkes at være supportet, forhåbentlig ikke kun ATSC... Der er en anden vigtig detajle, som skal afklares... Thor2, Thor3 og Thor5 1 west, findes ikke i satellit-listen... Det er også lidt underligt med det nye video-format *.wtv. Men vista kan vise mange oplysninger/metadata om filen, bl.a. beskrivelse af udsendelsen og hvornår den er optaget og fra hvad... Redigeret af avh - 27-Maj-2008 kl. 10:47 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Hejsa,
Har lige testet astra HD promo på stofa dvb-c. Den sendes i h264 og det spiller bare :) Den er godtnok ikke kodet men jeg tror umiddelbart også at de ville virke. Jacob |
|
![]() |
|
![]() |
#mylle kan de se de kodet kanaler i SDTV?
|
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Dette er meget interessant...
Hvis folk kan skrive: Hardware driver(Emu DVB-T eller DVB-C BDA) Udbyder CAM Source Pt er den ikke glad for mine FireDTV'ere med hverken BDA eller Emu DVB-T med irdeto... Har dog også nok smadret en del i regdb i mine seneste tests ![]() Redigeret af Patriarken - 25-Maj-2008 kl. 21:34 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
DVB-C YouSee (Emu DVB-T) er der fint hul igennem også på kodet kanaler. TeleText, Audio Stream, Langauge, Subtitles (Dog ikke testet) Dog ikke prøvet HD kanalerne. Skal lige prøve med DVB-C BDA... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |