|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Forfatter | |||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
du kan ikke sete en blu-ray drav til en nas og bare rippet mener LG lavet en der kunne det men kun vis der ikke var kopi beskyttelse på og det er der jo ![]() |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
I mine øjne kan du lige så godt lade være med at fremtidssikre alt for langt ud i fremtiden - fordi om 2 år er diskene større og billigere og det samme gør sig nok også gældende for NAS'erne. Tænk også over at ripning af dine film er en tidskrævende proces og overvej, hvor lang tid det vil tage dig (Eks vil 2 film om dagen give ripning til mere end 2 år - plus de nye film du køber undervejs) - og hvornår du dermed vil få de pladsbehov du nævner ovenfor - der kommer måske 4TB diske senere på året og det flytter jo kalkulerne lidt. Ligeledes vil valg af RAID selvfølgelig også påvirke den plads du får til rådighed. Jeg har selv et setup med en Synology NAS på et gigabit netværk og med et antal squeezebokse og popcornhour - det er nemt og brugervenligt - men jeg brugte da også lidt tid på at sætte det ordentligt op i sin tid - og ripning af musik og film har også været en tidskrævende proces. Redigeret af tipsen - 18-August-2011 kl. 15:09 |
|||
![]() |
|||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
||
@tipsen
Du har helt ret. Men hvis der kommer 4TB-diske kan jeg jo bare udskifte dem jeg har i, der er jo hot-swap.Men kan man være sikker på at de NAS vil understøtte 4TB-diske? Ja, processen med at rippe glæder jeg mig ikke til... den bliver meget langsommelig...
Redigeret af MaXer - 18-August-2011 kl. 15:15 |
|||
![]() |
|||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
||
Ærgerligt... Det kunne have været smart.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det lyder ret smart. Det taler da for QNAP, må jeg sige. Men mon ikke Synology kan det også? Anyway, det skal jeg da lige have set på, så skal jeg ikke bekymre mig om plads, jeg køber "bare" en til.
Okay. Mener ellers jeg har set nogle steder hvor der står en max TB på.
|
|||
![]() |
|||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
har du husket din 10GB switch ? sløve læse/skrivehastigheder er kun progrund af kit 1GB lan zfs bliver brugt i data center og det er der en grund til ![]() og har garanti på mine dele og support har man ikke brug for vis man ikke er helt dumt til en computer men ja vis man er lile mor på 60 så kan jeg godt se det men de fleste nomale er det ikke noget af snarke om
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Redigeret af MaXer - 18-August-2011 kl. 15:26 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
så længe man ikke komprimere kvaliteten er det bare copy den første atom cpu kan rippe en blu-ray uden kvalitet tab uden du kan se det på cpuen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
nå så går man efter manden når man ikke kan gå efter emenet siger vis noget om dig
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
tydelig vis mere ind dig kan jeg høre
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja du kan se det men ikke noget du kan mærke men går ud fra du selv har prøvet ?? men stopper her for du er for banlig af diskontere med og må hiller lige ratte så den langsomme er med vis du gad af læse det jeg srkav skrav jeg det med den ikke kunne ses på i forlængelse af den LG nas hvor det er klart af DRM ikke skal være på
Redigeret af tobiasl - 18-August-2011 kl. 15:55 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så, drenge, lad os nu holde den gode tone.
Forresten, dette kan alle QNAP vel. Det er ikke kun nogle modeller, vel?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |