|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
||
Bestilte du Spiderman trilogien ved siden af og 20£ extra for spil |
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Bundlet kommer også til Danmark jvf dette: "Tilbuddet skulle komme til England den 18. januar og lande i danske butikker i samme periode." Nogen der kender eller kan beskrive de forskellige spil nævnt? Genji, Yderliger beskrivelser vil være dejligt! |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
Bestilte det hele samlet, men man skal bruge en kode som står på siden (kode = PS3GAMEZ) for at få et af de udvalgte spil til £20. |
|||
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|||
![]() |
|||
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Hvis jeg vælger 3 stk. af Amazon.co.uk´s 3 til 2´s pris, så fremgår rabatten jo ikke når man skal til at tjekke ud. Hvorfor mon? |
|||
![]() |
|||
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
Jeg har samme problem og har skrevet til kundeservice, som ikke har svaret endnu (der står at de svarer indenfor 24 timer, så forventer svar senest kl 18).
|
|||
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Som sagt kan jeg heller ikke få det til at virke, men ved at det virker på hmv.co.uk og play.com Og nu tilbage til emnet ![]() |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har lige checket min netbank. Min PS3 sendes seperat - derfor seperat regning.
DEN har kostet mig: 2.591,17 kr. ![]() Og mit TV er færdig - det er bare en god dag... Redigeret af Fabrin - 17-Januar-2008 kl. 10:52 |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
||
Det kommer til at blive en god weekend |
|||
![]() |
|||
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
||
Har er lige en lille beskrivelse af de spil som jeg kender til: Formula 1, MotorStorm, Ratchet & Clank, Folklore, Uncharted. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nemlig en rigtig god weekend.
![]() Jeg skal nok ud og have mig Uncharted, det lyder som et super spil og muligvis Madden '08. |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
||
Det lyder til at blive en herlig weekend... Hvor mange pund måtte du slippe? Når jeg putter den i indkøbskurven, står den til 279 pund, når jeg skal til at betale bliver den lavet om til 297 pund, kan det være rigtigt? -Det var da på Amazon du købte?? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |