|
Nyt samsung F8005 problemer med netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du stiller dig på Netflix iconet og trykker på Tools knappen, så kan du vælge Geninstaller, jeg ved ikke om det hjælper, jeg har Firmware version 002009 uden problemer.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke sker ingenting
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg snakket med samsung
De kendte godt problemet og der er en ny firmware på vej. men til andre der har problemet indtil det er rettet. det kan desværre være at du skal prøve at nulstille den nogle gange. Har haft tidligere cases hvor kunden har prøvet at nulstille smarthubben 2-3 gange før den virkede som den skulle
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
bjarnelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan nøjes man med kun at nulstille smarthubben...?
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der bliver i øjeblikket arbejdet på en opdatering som skal løse problemet med Netflix appen i vores Smart-hub så jeg må bede dig om at væbne dig med tålmodighed lidt endnu.
Du kan også prøve at nulstille selve smart-hub'en via menu -> smarte funktioner -> smart-hub nulstilling |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt nyt info fra samsung:
De er igang med at komme ud til kunderne fra i sidste uge af, men da der er rigtigt mange der skal opdatere på samme tid så er det lige med at have tålmodighed og gå ind og tjekke jævnligt en gang om dagen i hvert fald.
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |